معرفی سریال افسانه دریای آبی

یکشنبه 25 دی 1401 سینما ، معرفی فیلم
سریال افسانه دریای آبی

سریال افسانه دریای آبی

نام:سریال افسانه دریای آبی

ژانر فانتزی-رمانتیک-کمدی

نویسنده پارک جی_ائون

کارگردان جین هیوک-پارک سئون_هو

بازیگران نقش اصلی:لی مین هو-جون جی-هیون

کشور سازنده:کره جنوبی

سریال افسانه دریای آبی

سریال افسانه دریای آبی

سریال افسانه دریای آبی

افسانه دریای آبیک سریال تلویزیونی در سال ۲۰۱۷_۲۰۱۶ کره جنوبی است که بازیگران آن جون جی هیون و لی مین هو هستند. این سریال با الهام از دورهٔ چوسون از اولین مجموعه داستان‌های غیررسمی تاریخی است.

سریال «افسانه‌ی دریای آبی» محصول ۲۰۱۷_۲۰۱۶ کره جنوبی و با تمی فانتزی و در ژانری عاشقانه-کمدی می‌باشد که داستان عشق یک مرد جوان و یک پری‌دریایی را در گذشته و سپس در دنیای مدرن، روایت می‌کند.

 

سریال افسانه دریای آبی

سریال افسانه دریای آبی

خلاصه سریال افسانه دریای آبی

مرد جوانی از اهالی قصر به نام «کیم دام ریونگ» با یک پری‌دریاییِ زیبا به نام «سهوا» آشنا شده و رفته رفته به یکدیگر علاقه‌مند می‌گردند. پس از مدتی مردی از اهالی قصر که متوجه می‌شود اشکِ پری‌های دریایی به مروارید تبدیل می‌گردد، این پری را اسیر می‌کند و با شکنجه کردنش، مرواریدهای فراوانی به دست می‌آورد.

کیم دام ریونگ نیز با فراری دادنِ سهوا، موجب نجات او و کشته شدنِ خودش می‌شود. سال‌ها بعد و پس از تناسخ پیدا کردنِ مرد و پریِ جوان، پری‌دریایی (شیم چونگ) مجدد با مرد جوان (هو جون جه) ملاقات کرده و رفته رفته به یکدیگر علاقه‌مند می‌گردند.

هو جون جه که به کلاهبرداری مشغول است، فعالیت‌هایش را از شیم چونگ مخفی کرده و شیم چونگ نیز آدابِ زندگیِ انسان‌ها را از او می‌آموزد. در ادامه‌ی تکرارِ تاریخ و تناسخ‌ها، مردِ ظالم نیز مجدداً پدیدار شده و در دنیای مدرن نیز پری‌دریایی را می‌دزدد و او را برای به دست آوردن مروارید، آزار می‌دهد.

هو جون جه نیز آن‌ها را پیدا کرده و پس از نجاتِ شیم چونگ، هر دو آسیب می‌بینند. پس از گذر زمان و با بروز اتفاقات مختلف، شیم چونگ که به دلیل دوری از آب ضعیف شده است، حافظه‌ی هو جون جه را پاک کرده و به دریا باز می‌گردد. هو جون جه نیز با مرورِ خاطراتش با او، سعی در یادآوریِ شیم چونگ و همچنین دوری از کلاهبرداری دارد.

بعد از گذشت ۳ سال و بهبود یافتنِ شیم چونگ، او به خانه بازگشته و مجدد با هو جون جه و مابقیِ دوستان ملاقات می‌کند. آن‌ها با یکدیگر ازدواج کرده و هنگامی که شیم چونگ باردار است، در خانه‌ای کنار دریا به زندگیِ آرام و عاشقانه‌ی خویش ادامه می‌دهند.

تیزر سریال جذاب افسانه دریای آبی

 

برای دیدن این سریال جذاب افسانه دریای آبی به سایت زیر مراجعه کنید

سریال پادشاه سلطنت ابدی

معرفی سریال پادشاه سلطنت ابدی

انیمیشن بچه های بد

معرفی انیمیشن بچه های بد The Bad Guys

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا