سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری سامسونگ برای افزایش تولید حافظه‌ فلش – فناوری

سه‌شنبه 7 شهریور 1396 فناوری

شرکت سامسونگ قصد دارد برای افزایش نرخ تولید حافظه‌ی فلش، سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری در کارخانه‌ی تولیدی خود در چین انجام دهد.

با توجه به افزایش تقاضا برای حافظه‌ی فلش، سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد در کارخانه‌ی تولید قطعات نیمه‌هادی خود در چین، سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری انجام دهد تا بتواند روند تولید حافظه‌ی فلش را افزایش دهد. این شرکت در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی حافظه‌ی فلش در جهان محسوب می‌شود و قصد دارد این جایگاه را در آینده هم حفظ کند. مبلغ این سرمایه‌گذاری، قرار است در یک بازه‌ی سه ساله در اختیار کارخانه‌ی شی‌آن در چین قرار بگیرد.

مقاله‌های مرتبط:

حافظه‌ی فلش در طیف گسترده‌ای از محصولات استفاده می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها اشاره کرد. سامسونگ پیشرو این بازار محسوب می‌شود و طبق گزارش‌های مربوط به سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، ۴۱ درصد از کل بازار حافظه‌ی فلش در اختیار این شرکت قرار دارد. رتبه‌ی دوم در این فهرست، به شرکت توشیبا تعلق دارد که چیزی حدود ۱۸ درصد از کل بازار است؛ اما این تمام موضوع نیست. سامسونگ پرچم‌دار بازار حافظه‌ی DRAM محسوب می‌شود و حدود ۴۴ درصد از این بازار هم در اختیار این شرکت کره‌ای قرار دارد.

سامسونگ فلش

سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری سامسونگ برای افزایش نرخ تولید تراشه‌ی فلش NAND کمک می‌کند تا این شرکت بتواند تقاضای روزافزون این نوع حافظه‌ را پاسخ دهد. یکی از دلایل اصلی افزایش تقاضا برای تراشه‌ی فلش، رشد چشمگیر بازار گوشی‌ هوشمند بوده است.


منبع : زومیت

آیفون ۸ چگونه گوشی‌های هوشمند را دگرگون خواهد کرد؟-فناوری

برای اجتناب از شکست، تعصبات را کنار بگذارید و منعطف باشید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا