سالاد توت فرنگی

چهارشنبه 26 آبان 1400 آشپزی

طرز تهیه:

1. یک قاشق غذا خوری روغن، سرکه، عسل، آویشن، یک چهارم قاشق چای خوری فلفل و یک هشتم قاشق چای خوری نمک را با هم در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. یک فنجان توت فرنگی اضافه کنید، تکان دهید تا آغشته به مواد شود. اجازه دهید به مدت 10 دقیقه در دمای اتاق بماند.

2. یک ماهی تابه متوسط را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. با یک قاشق غذا خوری روغن باقی مانده مرغ ها را چرب کنید، یک هشتم قاشق چای خوری فلفل باقی مانده، نمک و فلفل قرمز را به صورت مساوی روی همه بریزید. ماهی تابه را با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کنید. مرغ را به ماهی تابه اضافه کنید هر سمتش را 2 تا 3 دقیقه یا تا زمانی که کامل پخته شود بپزید. مرغ را از روی ماهی تابه بردارید، بگذارید 5 دقیقه بماند. سپس برش برشش کنید.

3. اسفناج، یک فنجان توت فرنگی باقی مانده و پیاز را بین دو بشقاب تقسیم کنید. روی هر کدام به مقدار مساوی برش های مرغ و میکس توت فرنگی و بالزامیک بمالید. روی هر وعده یک و یک دوم قاشق غذا خوری گردو و دو قاشق غذا خوری پنیر بریزید.

اطلاعات تغذیه ای:

سالاد توت فرنگی

سالاد توت فرنگی

مواد گفته شده در این دستور غذایی برای دو وعده در نظر گرفته شده است. هر وعده شامل یک بشقاب سالاد می شود.

اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط می شود به یک وعده از این غذا.

  • کالری: 399
  • چربی در یک وعده: 22.2 گرم
  • چربی اشباع در یک وعده: 3.9 گرم
  • چربی غیر اشباع در یک وعده: 11.7 گرم
  • چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: 4 گرم
  • پروتئین در یک وعده: 31 گرم
  • کربوهیدرات در یک وعده: 22 گرم
  • فیبر در یک وعده: 6 گرم
  • کلسترول در یک وعده: 77 میلی گرم
  • آهن در یک وعده: 3 میلی گرم
  • سدیم در یک وعده: 619 میلی گرم
  • کلسیم در یک وعده: 147 میلی گرم
  • قند در یک وعده: 12 گرم

 

رب آلو و آلوچه / طرز تهیه رب آلو و آلوچه خوشمزه
یک خواب راحت

کلم بروکلی کبابی

سوپ گوجه فرنگی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا