ساخت ماشینی عجیب که تا میشود (عکس) – جامعه

چهارشنبه 18 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

ساخت ماشینی عجیب که تا میشود (عکس)

 

به گزارش ایران ناز امروزه در دنیای خودرو سازی بهره گیری های عظیمی ار تکنولوژی و فراورده های آن می شود که صنعت خودرو سازی هم از این قاعده مستثنی نیست.با توجه به افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش تقاضا و افزایش تعداد خودروها، شرکت های خودروسازی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا با تولید خودروهای ارزان تر، کوچک تر و با آلودگی کمتر نظر تعداد بیشتری از خریداران را به خود جلب کنند.

 

ساخت ماشینی عجیب که تا میشود (عکس)

 

اخیرا خبری منتشر شد که بیان گر ورود اختراع جدیدی به دنیای اتومبیل است چان که  تا سال آینده خودروی الکتریکی با ظرفیت دو سرنشین وارد بازار شود که هیریکو نام دارد و دارای ویژگی منحصر به فردی است که آن را از سایر خودروها متمایز می کند. ویژگی منحصر به فرد و خواص این خودرو آن است که به رغم کوچکی باز هم قابلیت کوچک تر شدن دارد که این ویژگی منحصر به فرد تا به حال در هیچ خودرویی دیده نشده است. ایران ناز این خودروی جالب این قابلیت را دارد که تا شده و کوچک تر شود، لذا شما براحتی می توانید در یک جای کوچک نیز آن را پارک کنید.

 

خودرو الکترونیکی تاشو با ابعاد کوچک
 طول این خودرو در حالت معمولی 2.5 متر است که با تا شدن می توان آن را تا یک متر کوچک تر کرد و در یک جای 1.5 متری پارک کرد. می توان گفت این خودرو دقیقا به درد مناطق و شهرهایی می خورد که در آن افراد با کمبود پارکینگ و مکان برای پارک خودرو مواجهند. سازندگان این خودرو اظهار داشت که ، می توان با تا کردن این خودرو در یک جای پارک معمولی برای یک خودرو، سه عدد از این خودرو ها را با هم جای داد.

 

نکته جالب دیگر این که این خودرو را براحتی زمانی که در خودرو نشسته اید و قصد پارک کردن آن را دارید و تنها با زدن یک دکمه می توان کوچک کرد و در یک جای محدود پارک نمود. ویژگی بارز و شاخص دیگری که در این خودروی کوچک یافت می شود vobot باشد که به این خودرو اجازه می دهد در مرکز یک نقطه خاص براحتی تغییر جهت داده و جابه جا شود و به میدان وسیعی برای دور زدن احتیاج ندارد.با پیشرفت تکنولوژی هیچ چیز بعید نیست.

 

ساخت ماشینی عجیب که تا میشود (عکس)

منبع : ایران ناز

ترسناک ترین مارهای آدم خوار را بشناسید (عکس) - جامعه

دلیل خودکشی خواهر علی قربانزاده چه بود (عکس) - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا