ساحل شیشه ای بی نام در کشور ژاپن

شنبه 22 اردیبهشت 1397 گوناگون
ساحل شیشه ای بی نام در کشور ژاپن
ساحل شیشه ای بی نام در کشور ژاپن وجود دارد که از شیشه های بازیافتی شاخته شده است.
تعداد انگشت شماری ساحل شیشه ای در سراسر جهان وجود دارد که همین نایاب بودنشان است که آنها را بسیار محبوب ساخته. با این حال، ژاپن صاحب ساحل شیشه ای زیبایی است که بسیار ناشناخته است و حتی اسم ندارد.
حوادث
ساحل
ساحل بی نام در ژاپن
ساحل بی نام
ساحل شیشه ای بی نام در کشور ژاپن
بر خلاف ساحل شیشه ای معروف کالیفرنیا، یا دیگری در ساحل اوساری، در ساحل اقیانوس آرام روسیه، جایی که طبیعت مجبور بود سخت تلاش کند تا بتواند شیشه و تکه های ظروف چینی و سفال ها را که مثل آشغال در طبیعت مثل انداخته شده بودند را از بین ببرد و ریزش کند در حدی که می توانید به صورت کاملاً امنی رویش قدم بزنید، بافت رنگی شیشه ای این ساحل بی نام ژاپنی در شهر اوراماست، جایی که قبلاً محل بازیافت بوده.
من حدس می زنم که ژاپنی ها فکر می کنند طبیعت مادری را تغییر تغییر دادند و این کار را برای او انجام دادند. این ساحل شیشه ای زیبا یک جور جواهر و گوهر پنهانی در استان ناگاساکی است. من حتی مطمئن نیستم که آن را حتی در بیشتر سایت های گردشگری نشان دهند، اما آن یک چشم انداز زیبا برای نگاه کردن، و مکانی جذاب برای راه رفتن روی است با یک چشم انداز فوق العاده. این بخش از پارک موریینسو به نظر مثل یک ساحل عادی است، ویو و منظره جذابی را از خلیج اومورا به نمایش می گذارد، اما همان طور که نزدیک تر می شوید، متوجه می شوید که شن و ماسه درخشاناش شبیه هیچ شن و ماسه دیگری نیست، سنگ ریزه های از شیشه های رنگارنگ.
ساحل شیشه ای
ساحل شیشه ای بی نام در ژاپن
شبکه SoraNews24 گزارش داد که چند سال پیش این مکان جادویی یک جایی پر از سنگ های پراکنده بود که همیشه در طول فصل تابستان با جلبک های پوشیده می شد. سپس این جلبک ها شروع به تجزیه شدن می کردند و مردم به خاطر بوی بد آنها فراری می شدند. بنابراین مقامات محلی به دنبال یافتن راه حل رفتند و در نهایت تصمیم گرفتند سنگ ها را از بردارند و ساحل را با شیشه های بازیافتی پودری پوشش دهند تا از ورود جلبک ها نیز جلوگیری شود.

ممنوع بودن شنا در این ساحل شیشه ای

این شیشه ها نه تنها مقامات را به هدف خود رساند، بلکه باعث جذابیت توریستی زیبا نیز شد. شنا کردن در حال حاضر در این ساحل شیشه ای بی نام ممنوع است، اما احتمالاً به این دلیل که شهر اومارا در حال کار بر روی بازگرداندن آب خلیج اومورا هستند.
این ساحل کوچک در حال حاضر توجه زیادی را بر در سایت هایی چون اینستاگرام جلب کرده است و من معتقد هستم که اینجا دیگر برای مدت طولانی بی نام نخواهد ماند. بنابراین اگر به شهر اومارا رفتید و به دنبال چیزی خیلی خاص هستید، شما قطعاً باید از این ساحل دست ساز شیشه ای که در نزدیکی فرودگاه نگاشاکی است، دیدن کنید. به نظر می رسد که کاملاً خیره کننده است!
منبع:نمناک

نحوه محاسبه اضافه كاری در سيستم حقوق و دستمزد

انواع مشاغل خانگی | شرایط دریافت وام مشاغل خانگی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا