زیبایی و جوانی شگفت انگیز خانم 50 ساله (عکس) – جامعه

جمعه 19 خرداد 1396 دسته‌بندی نشده

زیبایی و جوانی شگفت انگیز خانم 50 ساله (عکس)

 

زیبایی و جوانی آرزوی هر کسی است اما بدست آوردنش هم کار آسانی نیست “لیویلین” زن چینی که زیبایی و جوانی اش این روزها شهرت جهانی یافته به دلیل داشتن پوستی جوان ، تیپ متناسب و آمادگی جسمانی فوق العاده نصف سن واقعی اش به نظر می رسد.سن واقعی او ۵۰ سال است اما هیچ کس نمی تواند باور کند که این زن چینی بیش از ۳۰ سال سن داشته باشد.

 

او تصاویری به همراه پسر جوانش دارد که باور اینکه “لیو” پسری به این سن دارد را سخت می کند.اکثر مردم فکر می کنند که آنها نامزد هستند تا مادر و پسر.این زن میانسال جوان چهره برای داشتن چنین وضعیت جسمی و ظاهری تلاش کرده و جوانی او به سادگی حفظ نشده است.

 

ورزش ، ورزش ، ورزش این تنها راز شگفت انگیز بودن اوست که ۲۰ سال جوان تر از سن واقعی اش تصور می شود.ورزش شنا ، دو و حتی بوکس اصلی ترین تمرینات اوست اما انتخاب رشته ورزشی خاص راز اصلی نیست بلکه مداومت در انجام مهم است ، “لیو” سالهاست که هر روز ۲ ساعت ورزش می کند.

 

زیبایی و جوانی شگفت انگیز خانم 50 ساله (عکس)

 

او می گوید:تا قبل از سن ۳۰ سالگی هیچ وقت به طور جدی ورزش نکرده بودم اما بعد از آن تصمیم گرفتم تا با ورزش جوانی و سلامت خود را حفظ کنم که البته نتیجه بخش نیز بود.سال گذشته مسافت ۳۷ مایلی بین سوماترا و پنی سولار مالزی را شنا کردم و قصد داریم در آینده نزدیک رود هان در سئول کره جنوبی را نیز شنا کنم.

 

زیبایی و جوانی شگفت انگیز خانم 50 ساله (عکس)

منبع : ایران ناز

زن ایرانی چطور در ترکیه جان باخت؟ - حوادث

پسر جوان با اصابت چاقو در چشمش جان باخت - حوادث

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا