رونمایی از تیپ و لباس رسمی بازیکنان تیم ملی ایران

چهارشنبه 12 دی 1397 ورزشی
ترکیب ایران برای بازی با عراق اعلام شد.

تیم ملی ایران بعد از برپایی اردوی آماده سازی خود در دوحه و انجام دو دیدار تدارکاتی برابر فلسطین و قطر، امروز به اردو پایان خواهد داد و راهی امارات خواهد شد تا برای جام ملت‌های آسیا مهیا شود.

شاگردان کارلوس کی روش که به عنوان یکی از مدعی‌های جدی جام ملت‌های 2019 معرفی می‌شوند، با پوشش جالب توجه و با بهره گیری از یکی از برندهای مطرح در امارات حاضر خواهند شد.

این اولین رونمایی از کت و شلوار خاص و ویژه تولیدی برند هاکوپیان برای تیم ملی است. کت و پوشش جالب توجه که نام هر بازیکن نیز داخل آن درج شده تا شاهزاده‌های پارسی برای تحقق رویایی 43 ساله به شکلی ویژه در امارات حضور یابند.

 

تیپ بازیکنان تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت های آسیا

جزییاتی جالب توجه از کت و شلوار خاص تیم ملی

کمپانی طراح و پشتیبانی البسه مجلسی تیم ملی هاکوپیان است که با توجه به حساسیت ویژه روی لباس کنونی تیم ملی، تحت نظارت مستقیم موسس این کمپانی این لباس‌ها طراحی شده است.

در بخش اول طراحی این لباس‌ها به موضوع استایل توجه شده است. مدل در نظر گرفته شده کنونی برای تیم ملی، جذب و مدرن است که برای تک تک بازیکنان شخصی‌دوزی صورت گرفته و هر کدام از آنها حداقل یک بار کار را پرو شده است. اسم و فامیل هر کدام از بازیکنان با اتیکت مخصوص در کار درج شده است.

بخش دوم که به متریال این کار مربوط می‌شود که طبق فلسفه برند هاکوپیان تمام مواد این البسه صد درصد طبیعی و از پشم شکل گرفته است که باعث می‌شود تنفس بدن به خوبی صورت گیرد و سازگار با محیط زیست باشد.

درج نام بازیکنان برروی لباس هایشان

درج نام بازیکنان برروی لباس هایشان

 

منبع:گروه ورزش سیمرغ

نیک صالحی

روزنامه های ورزشی ۹۷/۱۰/۱۲

روزنامه های ورزشی ۹۷/۱۰/۱۲

واکنش خداداد عزیزی به شوخی‌های کاربران فضای مجازی

واکنش خداداد عزیزی به شوخی‌های کاربران فضای مجازی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا