رندرهای گوشی شیائومی می 6 فاش شد: طراحی زیبا شبیه به می نوت 2 با دوربین دوگانه – فناوری

شنبه 28 اسفند 1395 فناوری

تصاویر رندر جدیدی از گوشی‌ هوشمند شیائومی می 6 فاش شده است که نشان می‌دهد این محصول از سبک طراحی شبیه به می نوت ۲ بهره می‌برد.

اگر بخواهیم شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از نظر طراحی‌های نوآورانه رتبه‌بندی کنیم، مسلما شرکت شیائومی در یکی از جایگاه‌های بالای این لیست قرار خواهد گرفت. حال به نظر می‌رسد این شرکت چینی یک‌بار دیگر هنر طراحی خود را در گوشی هوشمند می ۶ به نمایش خواهد گذاشت. اخیرا رندرهایی از این گوشی به‌صورت آنلاین فاش شده است که با مشاهده‌ی آن‌ها می‌توانیم اولین نظر اجمالی‌مان را به این محصول داشته باشیم.

بر اساس این عکس‌ها، به نظر می‌رسد با مدل سرامیکی شیائومی می ۶ مواجه هستیم. علاوه بر این، تصویر رندری از مدل خاکستری‌رنگ پرچم‌دار بعدی شیائومی منتشر شده است که نمای جلو و عقب این محصول را به‌خوبی نشان می‌دهد. اگر با دقت به این عکس‌ها توجه کنید، احتمالا متوجه شباهت این محصول به گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۲ خواهید شد. بد نیست اشاره کنیم که پیش از این در شایعات گفته شده بود گوشی می ۶ از سبک طراحی مشابه می نوت ۲ بهره می‌برد و حالا به نظر می‌رسد این شایعه به واقعیت نزدیک است. اما شیائومی تصمیم گرفته از صفحه‌نمایش تخت در گوشی هوشمند می ۶ بهره ببرد و این در حالی است که گوشی هوشمند می نوت ۲ مجهز به نمایشگری خمیده است. اگرچه می ۶ از صفحه‌نمایش خمیده بهره نخواهد برد؛ اما با توجه به تصاویر رندر مورد بحث، حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول بسیار باریک هستند که به زیبایی بیشتر آن منجر شده و علاوه بر این نسبت نمایشگر به بدنه‌ بالاتر رفته است.

xiaomi mi 6

در گوشه‌ی سمت چپ بخش پشتی این گوشی هوشمند، شاهد حضور یک دوربین دوگانه هستیم. علاوه بر این یک فلش ال‌ای‌دی در کنار این دوربین‌ها قرار گرفته است؛ اما ظاهرا شیائومی می ۶ از سنسور اثر انگشت پشتی بهره نخواهد برد. شاید دکمه‌ی فیزیکی هوم که در زیر نمایشگر این دستگاه قرار دارد، سنسور اثر انگشت را هم در خود جای داده باشد.

گفته‌ می‌شود گوشی هوشمند شیائومی می ۶ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. علاوه بر این گوشی یادشده در سه مدل با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. مدل رده‌بالای این محصول از طراحی سرامیکی سه‌بعدی بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات شایع شده برای می ۶ می‌توان به دوربین پشتی IMX400 سونی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال ۵ محوره اشاره کرد. همچنین باید اشاره کنیم که مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹۹ یوان چین (حدود ۲۸۹ دلار آمریکا)، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۲۹۹ یوان چین (حدود ۳۳۲ دلار) و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۸۹۹ یوان چین (حدود ۴۱۹ دلار آمریکا) به فروش خواهند رسید.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

تغییرات رابط کاربری در آپدیت Creators ویندوز 10 - فناوری

راهنمای سفر به یزد؛ از بلندای بادگیر تا قلب قنات - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا