رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند موتو زد 2017 فاش شد – فناوری

چهارشنبه 18 اسفند 1395 فناوری

به‌تازگی تصاویر رندر جدیدی از گوشی‌ هوشمند موتو زد مدل ۲۰۱۷ فاش شده است.

به‌ نظر می‌رسد ظاهر گوشی‌ هوشمند موتو زد ۲۰۱۷ فاش شده است. در پایین این مطلب می‌توانید دو تصویر از این محصول مشاهده کنید. هر دو عکس یادشده گذشته از تفاوتی که با هم دارند، گوشی‌ هوشمند موتو زد ۲۰۱۷ را نشان می‌دهند. در عکس اول می‌توانید رندر گوشی‌ هوشمند مورد بحث را فقط از نمای جلو مشاهده کنید؛ اما با همین تصویر هم برخی از جزئیات در مورد این محصول مشخص می‌شود. به‌نظر می‌رسد لوگوی موتو در زیر نمایشگر قرار داده شده است و زیر لوگو شاهد سنسور اثر انگشت هستیم. سه کلید فیزیکی در لبه‌ی سمت راست گوشی موتو زد ۲۰۱۷ قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود یکی از آن‌ها دکمه‌ی پاور و دو دکمه‌ی دیگر برای تنظیم بلندی صدا در نظر گرفته شوند.

در دومین تصویر فاش شده از موتو زد ۲۰۱۷، این دستگاه را در داخل یک ماژول گیم‌پد مشاهده می‌کنیم که در واقع یک موتو ماد برای گیمرها است. این ماد مجهز به استیک‌های آنالوگ است و علاوه بر آن از دکمه‌های معمولی نیز بهره می‌برد و به‌نوعی حالت ظاهری کنترلرهای مرسوم بازار را به خود گرفته است. همچنین گوشی دقیقا در وسط این گیم‌پد قرار می‌گیرد. اگر این تصاویر واقعی باشند، انتظار می‌رود گوشی‌ هوشمند موتو زد ۲۰۱۷ در بخش جلویی مجهز به فلش ال‌ای‌دی نیز باشد. آنچه گفتیم تمام مشخصاتی است که تا به این لحظه از دستگاه یادشده فاش شده است. همانطور که گفتیم، این تصاویر به احتمال زیاد گوشی موتو زد ۲۰۱۷ را نشان می‌دهند؛ اما برای اطمینان از این موضوع باید کمی بیشتر صبر کنیم تا اخبار موثق‌تری منتشر شوند. دو گوشی‌ هوشمند موتورولا موتو زد و موتو زد فورس در ماه ژوئن معرفی شدند؛ به همین دلیل احتمالا نسل جدید این دو محصول نیز در ماه ژوئن یا حداقل اواسط سال میلادی جاری رونمایی خواهند شد.

موتو زد و موتو زد فورس هر دو محصولاتی بسیار جذاب هستند. البته مدل معمولی موتو زد از باتری کوچک‌تری بهره می‌برد؛ ولی این نکته را در نظر داشته باشید که با استفاده از موتو ماد‌ها می‌توانید باتری این دستگاه را ارتقاء دهید. البته ماژول باتری اضافه را بایدبه‌طور جداگانه خریداری کنید و این ماد به صورت پیش‌فرض با خود گوشی ارائه نمی‌شود. پس از عرضه‌ی اولیه‌ی گوشی‌ هوشمند موتو زد، این محصول بازخوردهای بسیار خوبی از طرف منتقدان و کاربران دریافت کرد؛ با این وجود موتورولا نتوانست تعداد قابل توجهی از این دستگاه به‌ فروش برساند و به همین دلیل تصمیم گرفته است تغییراتی در نسل جدید آن اعمال کند. گوشی‌ هوشمند موتو زد ۲۰۱۷ احتمالا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد و رم آن بین ۴ تا ۶ گیگابایت خواهد بود. از دیگر مشخصات شایع شده برای این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفت فول اچ‌دی یا کیو اچ‌دی اشاره کرد. سایر جزئیات در مورد این محصول هنوز اعلام نشده است.

moto z 2017

moto z 2017

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

این کوله‌پشتی اچ‌پی می‌تواند لپتاپ شما را شارژ کند-فناوری

مک لارن 720S معرفی شد؛ پیشرانه جدید، توان بیشتر و طراحی جذاب - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا