راز خوش اندامی جنیفرلوپز از زبان خودش (عکس) – جامعه

دوشنبه 27 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده
جنیفر لوپز

راز خوش اندامی جنیفرلوپز از زبان خودش (عکس)

 

خیلی از افراد دوست دارند راز زیبایی و خوش اندامی ستارگان را بدانند با ایران ناز همراه باشید اگر بخواهیم درباره رازهای جوان ماندن صحبت کنیم مسلما بهترین گزینه جنیفر است. جنیفر لوپز صرف نظر از سن شناسنامه ای اش در حال مبارزه با پیری است.

 

در حالی که ما می توانیم جوان ماندن او را به رژیم غذایی سالم و ورزش های منظمی که انجام می دهد ربط بدهیم ولی اخیرا جنیفر راز دیگری را به اشتراک گذاشته است که چرا هنوز هم در 48 سالگی مانند یک دختر 28 ساله به نظر می رسد.

 

جنیفر لوپز در اجرای All I Have که در وگاس داشت به مدت 2 ساعت حرکات موزون شدیدی اجرا می کرد، به جز مواردی که می دانیم، جنیفر ترفندی دیگر برای روی فرم ماندن شگفت انگیز بدنش دارد. او اخیرا نکته اصلی تمریناتش را در مصحبه ای با Paper Magazine’s Las Vegas issue با طرفدارانش در میان گذاشت.

 

زمانی که از او سوال شد که آیا حرکات موزون سختی که انجام می دهد را به عنوان مکملی برای حرکات ورزشی اش استفاده می کند ، پاسخ داد خیر. ” من صبح ها ورزش می کنم. با این کار رخوت بدنم را می گیرم و برای فعالیت روزانه آماده شده و بدنم قوی تر می شود.

 

راز خوش اندامی جنیفرلوپز از زبان خودش (عکس)

 

” جنیفر از فایده ورزش صبحگاهی خبر دارد. محققان دانشگاه یانگ بیرمنگام متوجه شده اند زنانی که هر روز صبح 45 دقیقه ورزش می کنند، کمتر غذا می خورند و در ادامه روز، فعالیت بیشتری دارند. لوپز اضافه می کند ” خودتان می دانید که با ضعیف شدن عضلات یا تمرینات بیش از حد روی آن ها دچار جراحت می شوید. بنابراین باید عضلاتتان را قوی نگه دارید. “

 

راز خوش اندامی جنیفرلوپز از زبان خودش (عکس)

منبع : ایران ناز

اهواز لرزید - حوادث

گیاه خواری و رابطه مستقیم آن با افسردگی - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا