دوست دارید چقدر ثروتمند شوید؟ – موفقیت

شنبه 28 اسفند 1395 موفقیت
خوش شانسی،ثروتمند شدن،ثروت واقعی

رازهای موفقیت،دوست دارید چقدر ثروتمند شوید،برای یک لحظه به افراد ثروتمندی که می شناسید فکر کنید. آیا تا کنون با خود فکر کرده اید که چه چیزی باعث موفقیت آن ها شده است؟ ممکن است خوش شانسی و یا موقعیت خانوادگی عامل اصلی دستیابی به چنین شرایطی بوده باشد.

اما واقعیت امر این است که چنین افرادی همیشه برای رسیدن به هدفی بزرگ در تلاش بوده اند.

دوست دارید چقدر ثروتمند شوید؟

واقعیت این است که افراد ثروتمند به خوبی می دانند که چگونه اهداف خود را تعیین کنند و راه درست رسیدن به آن ها چیست. آن ها به خوبی می دانند که چه چیزی می خواهند و برای رسیدن به آن چه کارهایی باید انجام دهند.

ثروتمند بودن را می توان ” داشتن زیاد هر چیز که برای شما مهم تر است” معنا کرد. درست است که معنای واژه به پول اشاره دارد، اما می توان آن را هر چیز مهمی دیگری – مانند در کنار خانواده بودن یا چاپ یک رمان – معنا کرد.

بدون توجه و پشتکار کامل هرگز به ثروت واقعی دست نخواهید یافت. اگر با تمام تمرکز به هدف خود فکر نکنید، فقط خود و اطرافیان را اذیت خواهید کرد. راه بهتری برای زندگی کردن وجود دارد. شما می توانید با انجام این تمرین ساده شروع کنید.
به پیشنهاد زیر توجه کنید زمان زیادی از شما نخواهد گرفت:

جمله زیر را روی یک تکه کاغذ بنویسید و جاهای خالی را پر کنید.

من، (اسم خود را بنویسید)، می خواهم ……………..، به این دلیل که ………………………… .

انجام این کار باعث می شود تا به خوبی درک کنید که چه کاری را واقعا دوست دارید انجام دهید و دلیل شما برای انجام این کار چیست. ممکن است این کار خیلی ابتدایی به نظر برسد، اما این اولین گام مهم در جهت دستیابی به ثروت واقعی است.

نام شما

با ثبت نام خود در یک سند اداری میزان جدییت آن را مشخص می کنید. وقتی نام خود را در عقدنامه، سند وام و یا هرقراداد قانونی دیگری ثبت می کنید، به خوبی می دانید که در صورت عدم عمل به تعهدات، عواقب آن متوجه خود شما خواهد شد. نوشتن نام در زمان انجام این تمرین شما را نسبت به تلاش برای دستیابی به هدف مورد نظر متعهد می سازد. به خاطر داشته باشید که این رویای شماست، نوشتن نام آن را واقعی می سازد.

چه چیزی می خواهید

بسیاری از افراد خیلی به ثروتمند شدن فکر نمی کنند وهدف مشخصی در زندگی خود ندارند. انجام این قسمت از تمرین برای چنین افرادی سخت ترین قسمت کار است. سعی کنید خود را به خوبی بشناسید. آیا دوست دارید خود یک شرکت راه اندازی کنید؟ سعی کنید هدف اصلی زندگی خود را مشخص کنید و آن را بنویسید. نوشتن هدف باعث می شود تا میزان اهمیت آن برای شما بیشتر شود.

چرا مهم است؟

وقتی آخرین جای خالی را پر می کنید، شما تعیین می کنید که چرا ثروتمند شدن برای شما مهم است. آخرین قست تمرین به شما نشان می دهد که ثروتمند شدن ارزش تلاش و مبارزه را دارد. در هر صورت اگر برای تعیین دلیل اصلی هدف خود تلاش کنید، ممکن است مجبور به تغییر جمله خود شوید. ممکن است مجبور شوید که بیشتر فکر کنید و هدف دیگری را که ارزش تلاش و صرف زمان دارد را انتخاب کنید. اگر برای هدف خود هدفی والاتر نداشته باشید با شکست مواجه خواهید شد.

هر قسمت از این جمله از ارزش یکسانی برای رسیدن به موفقیت نهایی برخوردار است. رویای شما بدون اسم متعلق به شخص دیگری خواهد بود. اگر قسمت ” می خواهم” را حذف کنید، دیگر هدفی نخواهید داشت. اگر قسمت ” به این دلیل که” را حذف کنید دیگر دلیل و انگیزه ای نخواهید داشت.

منبع : nikoo.com

منبع : ایران مطلب

11دلیل علمی موفقیت افراد سحرخیز - موفقیت

هفت عادت کوچک که به شما آرامش می‌بخشد - موفقیت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا