دوربین دوگانه و برجسته گلکسی نوت 8؛ دلیل افزایش انتقادات – فناوری

سه‌شنبه 13 تیر 1396 فناوری

شایعات در مورد گلکسی نوت ۸ بالا گرفته و این گوشی احتمالا اولین پرچم‌دار این شرکت است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ دوربینی که زیاد به مذاق کاربران خوش‎آیند نبوده است.

مقاله‌های مرتبط:

حدود یک ماه تا معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باقی‌مانده است. کمپانی سامسونگ تلاش زیادی برای لو نرفتن مشخصات این گوشی کرده؛ اما پس از انتشار انواع تصویر‌ها و رندرهای منتسب به گلکسی نوت ۸، تقریبا تمام جزئیات این گوشی تا به امروز مشخص‌ شده است. مشخصات فاش شده گواهی می‎دهند که این پرچم‌دار بیشتر شبیه به گلکسی اس ۸ خواهد بود. با توجه به اطلاعات منتشرشده تا به امروز، گلکسی نوت ۸ به دوربین دوگانه در پشت و قلم معروف سری نوت یعنی S Pen مجهز خواهد ‎شد. وب‌سایت BGR تصاویری فاش کرده است و ادعا می‎کند متعلق به گلکسی نوت ۸ هستند. با نگاهی به آن‌ها می‌توان تصدیق کرد که این تصاویر، شبیه به رندرها و تصاویری هستند که تا این لحظه از گلکسی نوت ۸ فاش شده است. این تصاویر طراحی نه‌چندان زیبای قسمت پشت‌ گوشی را به ما نشان می‌دهد.

رندرهای Olixar هم دستگاهی شبیه به گلکسی اس ۸ را نشان می‌دهند؛ بااین‌حال دوربین دوگانه افقی در پشت‌ گوشی و حسگر ضربان قلب و اثر انگشت در کنار آن قرار گرفته‌اند. با وجود انتقادات زیاد کاربران، کمپانی سامسونگ عجیب‌ترین تصمیم را برای طراحی گلکسی اس ۸ گرفته است.

نوت 8

با توجه به تصاویر و رندرهای فاش شده، آرایش دوربین دوگانه و حسگر با یک برجستگی بسیار بزرگ و ناهمگون همراه است.

note8

در رندرهای منتشرشده مشاهده می‌کنیم که Olixar کاورهایی طراحی کرده است تا این برجستگی‌ها تقریبا ناپدید شوند؛ گرچه بعید به نظر می‌رسد کاور‎ها با این ضخامت کم قادر به ناپدید کردن برجستگی‌های پشت‌ گوشی باشند.

note8

بر اساس این تصاویر، Olixar کیس و کاور‎های متفاوتی ازلحاظ رنگ و طرح برای گلکسی نوت ۸ معرفی کرده است که در فروشگاه آنلاین موبایل‎فان با قیمت پایه‎ی ۵.۴۹ دلار فروخته می‌شوند.

فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ با قیمت حدودی ۹۰۰ دلار، اواخر ماه اوت در رویداد Unpacked Media در نیویورک معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟


منبع : زومیت

بررسی فنی 812 سوپرفست؛ قدرتمندترین محصول فعلی فراری - فناوری

بررسی فضای باقیمانده‌ ساعت هوشمند اندروید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا