دلیل علی نصیریان برای پذیرش ریاست جشن خانه سینما

یکشنبه 10 تیر 1397 سینما

دلیل علی نصیریان برای پذیرش ریاست جشن خانه سینما

علی نصیریان,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
رئیس جشن خانه سینما گفت: حضور من به عنوان رئیس جشن خانه سینما اشکالی ندارد زیرا این یک فعالیت کاملاً صنفی است و من با این کارم می خواستم به این صنف و مهمتر از آن به سینما کمکی کرده باشم. من می خواهم به عنوان یک بازیگر برای این سینما مثمر ثمر باشم.

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص فعالیت خود در عرصه بازیگری در سال ۹۷ گفت: در طی سال ۹۷ کمی استراحت کردم و فعالیت خاصی انجام ندادم. مشغول بازی در یک فیلم سینمایی هستم که بعداً اسم و اخبار آن منتشر خواهد شد اما در زمینه بازی در تلویزیون، شبکه نمایش خانگی یا تئاتر هیچ پیشنهاد ویژه ای ندارم.

 

وی درباره احتمال حضور دوباره خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر افزود: واقعیت امر نمی دانم این فیلم برای کجا و برای اکران در چه زمانی ساخته می شود. هیچ برنامه خاصی برای حضور در جشنواره فیلم فجر ندارم و برای آینده پیش بینی خاصی نمی کنم. هر روز را در همان روز سپری می کنم و نمی توانم بگویم که فردا چه خواهد شد.

 

بازیگر فیلم “امپراتور جهنم” درباره دلیل پذیرفتن مقام ریاست جشن خانه سینما ادامه داد: در ابتدا از من خواستند که ریاست جشن خانه سینما را قبول کنم. من به اعضا گفتم که گرفتارم و نمی توانم این مسند را قبول کنم اما آنها اصرار داشتند که من حضور داشته باشم.

 

وی در همین راستا تاکید کرد: حضور من به عنوان رئیس جشن خانه سینما اشکالی ندارد زیرا این یک فعالیت کاملاً صنفی است و من با این کارم می خواستم به این صنف و مهمتر از آن به سینما کمکی کرده باشم. من می خواهم به عنوان یک بازیگر برای این سینما مثمر ثمر باشم.

 

علی نصیریان,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

نصیریان در خصوص بروز حادثه تصادف برای “مهدی فخیم زاده” خاطرنشان کرد: در مورد تصادف “مهدی فخیم زاده” و بستری شدن وی در بیمارستان بی خبر بودم و بسیار از این اتفاق ناراحت شدم. امیدوارم مشکل جدی نباشد و فخیم زاده به زودی سلامت خود را بدست آورد.

 

 

مرجع : سرپوش

برنده نخل طلا جایزه افتخاری جشنواره‌ی «سن‌سباستین» را گرفت

تعرفه 5/3‌میلیاردی برای آگهی 30 ثانیه‌ای در صدا و سیما

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا