دستگیری قاتل برادرکش 4 ساعت پس از قتل در بوشهر-حوادث

پنج‌شنبه 27 مهر 1396 دسته‌بندی نشده

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: فردی که در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر در درگیری برادر خود را به قتل رسانده بود ۴ ساعت پس از قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر حکم‌فرما است اظهار داشت: با مشارکت و تعامل مردم، امنیت و احساس امنیت در بوشهر ارتقاء یافته است که از همراهی مردم قدردانی می‌شود.

وی از ایجاد تمهیدات لازم برای تامین امنیت آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام ماه محرم خبرداد و افزود: برای ایام محرم در همه مساجد، تکایا و حسینیه‌هایی که آیین سوگواری برگزار می‌شود، عوامل انتظامی حضوری مستمر دارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به ایجاد گشت‌های انتظامی خودرویی، موتورسوار و پیاده‌ای برای  تقویت تامین امنیت افزود: برنامه‌های ترافیکی نیز برای ایمنی آمد و شد  عزاداران حسینی در مناطق مختلف استان بوشهر انجام می‌شود.

واعظی از دستگیری قاتل برادرکش در بوشهر خبرداد و افزود:  فردی که روز گذشته در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر در یک درگیری برادر خود را به قتل رسانده بود 4ساعت پس از قتل  دستگیر شد.

وی با اشاره به وقوع این حادثه خاطر نشان کرد: صبح روز گذشته پلیس از وقوع درگیری منجر به قتل درمنزلی مسکونی در”محله سرتل بوشهر” مطلع شد و بلافاصله ماموران کلانتری 13 بوشهر به منزل مورد نظر اعزام که فردی بمنظور عوض کردن مسیر تحقیقات به پلیس  از زخمی شدن و فوت برادرش بر اثر درگیری با سارقان  خبرداد.

واعظی بیان کرد: با ورود پلیس به منزل و بررسی میدانی محل حادثه مشاهده شد مقتول بر اثر ضربات متعدد چاقو در کتف، کمر و شکمش فوت و خون آلود بر روی زمین افتاده است.

رئیس پلیس استان بوشهر بیان کرد: پس از بررسی‌های پلیسی و اطلاعاتی و جمع آوری مستندات لازم ، پلیس  4 ساعت پس از حادثه  برادر مقتول را به عنوان مظنون دستگیر کرد.

وی تصریح کرد :متهم دستگیر شده 12ساعت پس از دستگیری به قتل برادر خود با ضربات چاقو به علت اختلاف شخصی اعتراف کرد.

منبع : عصر ایران

انهدام باند اراذل‌ و اوباش دستفروش در علاءالدین - حوادث

برخورد خودرو با مردم در اوکراین/ 5 کشته و 6 زخمی (+عکس)-حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا