دسته های مراحل سایت

چهارشنبه 16 آذر 1401 بازار
طراحی سایت

دسته های مختلف وب سایت کاری علمی آموزشی خبری از لحاظ کارایی وجود دارند تقریبا در هر زمینه ای وب سایت ها می توانند فعالیت داشته باشند تسهیل کنند نیار کاربران را به عنوان مثال می توان به این موارد اشاره داشت  این موضوعات پر طرفدار هستند سایت های دکوراسیون هتلداری حمل و نقل شبکه های اجتماعی فناوری علمی سرگرمی مسافرتی خدماتی تجارت الکترونیک اطلاع رسانی سایت های خبری فروشگاهی.

طراحی سایت

در طراحی سایت گالری بانک کتاب شما میتوانید لیستی از کتاب های گوناگون را با عنوان توضیحات در سایت قرار دهید و با یک درگاه بانک پس از دریافت کتاب را ارسال کنید یا بصورت pdf اجازه دانلود به کاربربدهید و نهایتا فروش کتاب صوتی. در همین موضوع کتاب و درس سایت مدرس تدریس خصوصی مدرس با سایتی که دارد میتواند شماره خود را قرار دهد و کاربران مستقیما با وی برای تشکیل کلاس عمومی و خصوصی هماهنگی کنند و از قیمت های کلاس ها اطلاع کسب کنند در کنار تدرس معلم در آموزشگاه او میتواند برای خودش هم بصورت آنلاین درآمد داشته باشد.

در سایت های که میخواهید مشتری برای طراحی عکس بنر پیدا کنید در کل چاپ طراحی کارت ویزیت و بنر با قرار دادن نمونه کار کا سئوی سایت کاربران بعد از تهیه دسترسی ازاد به دانلود سفارش تعداد نوع طراحی کارت ویزیت دارند بسته به نوع طرح طبعا برایشان قیمت های متفاوتی در نظر گرفته اید. متوانید خیلی ساده هم فقط تعدادی نمونه قرار دهید و مابقی کارها را تلفنی شرح دهید.

طراحی سایت برای تولید محتوا و تیزر تبلیغاتی که در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و همه کارفر ما ها که سایت دارند در جستجوی کسی هستند که بتواند محتوای خوبی بنویسید و یا برای شبکه های اجتماعی گوناگون تیزر های تبلیغاتی درست کند. در کنار موارد گفته شده هم هر سایت احتیاج به انواعی تصاویر خواهد داشت نسبت به مناسبت ها محصولات جدید تبلیغات تخفیف ها حداقل عکس های اسلایدر صفحه اول تغییر میکند می توانید مستقیما خودتان انجام دهید یا با فروش لایه باز فتوشاپ درآمد شخصی کسب کنید.

 

 

طراحی سایت

سه مرحله کلی سایت

برای طراحی باید تقریبا طی شود در مرحله اول باید نام یا دامنه ای برای سایت ثبت شود با پسوند ها گوناگون می توانید تهیه کنیدقیمت های گوناگونی هم دارند دامنه سایت بهتر است متناسب با نوع خدمات سایت انتخاب شودکوتاه خوانا باشد اما حتما نباید چنین ویژگی هایی داشته باشدزیرا در آخر کار سایت شما با سئو بالا می آید نه استفاده از وارد کردن مستقیم در تاپ بار مرورگر مرحله دوم طراحی سایت است که توسط طراح یا برنامه نویس صورت می گیرد. بصورت استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا از کد زنی صفر تا صد همه چیز سفارشی و اختصاصی انجام میگیرد.

برای آنکه در بستر وب و در دسترس کاربران قرار گیرد بعد از پایان کار و قرار دادن چند محتوا بصورت آزمایشی نیاز به یک وب سرور هاست دارد که در اصطلاح به این مرحله هاستینگ نیز گفته می شود نسبت به کد های شما و نوع وب سایت هاست مورد نظر با سرعت حجم پنل خاص تهیه می شود در نهایت ارتباط بین دامنه و هاست از طریق این سرور انجام می گیرد با dns و از طریق اینترنت برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود. البته معرفی به گوگل است که سایت شما را به نمایش در میاورد اگر در مدت اولیه سایت که هنوز به گوگل معرفی نشده بخواهید سایت را ببینید باید در مرورگر مستقیما سایت را وارد کنید.

پهنای باند هاست Bandwidth همان ترافیک ماهیانه ای است در زمان خرید هاست نسبت به شرکتمتفاوت می باشد که به سایت شما اختصاص داده می شود تمام اطلاعات سایت در وب سرور یا هاست ذخیره هستند در سایت های پربازدید احتیاج به ترافیک ماهیانه بیشتری است تا کم بازدید هر بار که کاربری وارد سایت شما شده و صفحات مختلف برایش بارگزاری می شوند مقداری اینترنت مصرف می شود تا داده ها از سمت هاست به کاربر ارسال شوند به حجم اینترنتی که برای این بارگزاری از سمت وب سرور مصرف می شود پهنای باند می گویند.

ساخت سایت به تنهایی کاری از پیش نمی برد هرچند که هزینه بالایی برای ان داده باشید و شما یا کسب و کارتان را در مرکز توجهات قرار نمی دهد فقط با ایجاد ساخت سایت و قرار دادن آن در هاست باز هم هرچند هاست پرقدرت و پربازده زیرا فعلا کسی سایت شما را نمی شناسد. آنچه که پس از ساختن سایت مهم است و سایتی را با ارزش می کند بهینه بودن و محتوای ارزشمندی است که درون سایت قرار می گیرد سئو سایت با لینک های داخلی و لینک های خارجی تبلیغات اینترنتی برندیگ و در کل دیجیتال مارکتینگ فرقی نمی کند که سایت فروشگاهی داشته باشید یا خبری در نهایت شما باید با تعداد زیادی از رقبا که در حیطه کاری شما فعالیت دارند یعنی سایت های بسیار قبل از شما وارد این حوزه شدند و سایت های پرقدرتی دارند و بعد ها هم ممکن است استارت آپ ها بیشتری وارد این کار بشوند رقابت کنید اینجاست که اهمیت بهینه سازی و محتوای ارزشمند مشخص می شود.

 

طراحی سایت
هر بار که کاربری کلمه یا جمله ای را در کادر جستجوی مرورگرش وارد می کند تقریبا هرکلمه ای که نزدیک به کار شما باشد دارای رقیب میباشید و هزاران نتیجه پیش رویش لیست می شوند  که معمولا در صفحات متعدد و در هر صفحه ده مورد لیست می شوند  شاید هم بیشتر اما چطور موتور های جستجو تصمیم می گیرند که کدام سایت ها را در صفحه اول نمایش دهند زیرا همه صفحه اول را میبینند و صفحات بعد را تقریبا کسی مشاهده نمیکند چرا چون نیازش با همان ده سایت اول برطرف شده و صفحه مرورگر را میبندد و یا کلمه دیگری را جستجو میکند.
هر موتور جستجو الگوریتم های بسیاری برای رتبه بندی سایت ها دارد که تصمیم میگیرد کدام سایت ها در رتبه ای برتر قرار گیرند گوگل را مثال می زنیم این غول دنیای جستجو برای خواندن سایت ها و طبقه بندی آنها الگوریتم ها و معیارهایی دارد مثل لینک سازی سرعت بالاآمدن سایت که بسته به سخت افزار و کدنویسی سایتتان است به کمک روبات ها و روش های مختلف صفحات یک سایت را می خواند و با توجه به محتوای موجود تصمیم می گیرد که چه رتبه ای به سایت بدهد.09307326632

سایت رنگ های زیبا بنرهای متحرک گرافیک های جذاب موزیک و دیگر جزئیات گرافیکی را برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان اما اینکه ظاهر وب سایت مناسب مخاطبین آن صنف کاری باشد سایت صنعتی یا رستورانی متفاوت هستند مورد بعد این ظاهر مکان قرارگیری در موتورهای جست وجو را بهبود می بخشند یا خیر در اثر سنگی کد ها و بهنیه نبود فایل های css js دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اگر رابط کاربری خوبی نداشته باشید نمی توانید مشتریان و مخاطبان بیشتری را برای سایت خود داشته باشید. مفهوم رابط کاربری UX پر رنگ می شود سایت شما باید در کنار ظاهر زیبا به گونه ای باشد که تجربه ی رضایت بخشی به کاربر انتقال دهد در عین زیبایی راحتی استفاده از امکانات آن را فراهم کند بازدید کننده ی سایت شما با هر سطح از دانشی باید بتواند به راحتی با سایت شما کار کند از اصول ترند معمول دیگر سایت ها هم میشود پیروی کرد.

 

نمایندگی اشنایدر در تهران

نمایندگی اشنایدر در تهران | قیمت سافت استارتر اشنایدر

چاپگر اکوسالونت

7 ویژگی چاپگر های اکوسالونت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا