درگیری خونین داماد با همسر و مادرزنش – حوادث

چهارشنبه 11 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه ایران: ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 9 مرداد، مأموران کلانتری 132 نبرد از درگیری خونین داماد خانواده با همسر و مادرزنش در خیابان هاشم آباد خبر دارشدند.

 

مأموران پس ازحضوردر محل حادثه با جسد زن جوان وپیکرخونین و نیمه جان مادرش مواجه شدند. بدین ترتیب زن میانسال به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد و موضوع جنایت به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد.

 

دستگیری عامل قتل

با حضور بازپرس ایلخانی و تیم بررسی صحنه جرم، مرد افغان که درمحل واقعه دستگیرشده بود به بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: دو ماه قبل پدر زن و مادر زنم ازافغانستان به ایران آمدند که البته از همان روز بدبختی‌های ما شروع شد. آنها مدام به ما پیام می‌دادند و از ما می‌خواستند که به ایران بیائیم. اوایل مخالفت کردم اما اصرارهای آنها مرا وادار کرد که با زن و دو بچه دو و سه ساله‌ام به ایران بیاییم. برای این سفرقاچاقی هم مجبور شدیم نفری یک میلیون و 500 هزار تومان به قاچاقچیان پرداخت کنیم.بالاخره حدود سه ماه قبل به ایران آمدیم و از همان موقع مشاجرات مان آغاز شد.

 

پدر و مادر زنم دیگر من و نوه هایشان را نمی‌خواستند. آنها می‌خواستند کاری کنند که من و بچه هایم از ایران برویم و دخترشان اینجا ماندگار شود. با سپیده که صحبت می‌کردم او موافق بودن با من بود اما دو کلمه که با پدر و مادرش حرف می‌زد نظرش تغییر می‌کرد. درجریان درگیری‌ها 4 بار پدر زنم مرا با چاقو زد و چندین بار برادر زنم مرا به باد کتک گرفت.

 

ازترس ووحشت شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. درنهایت تصمیم گرفتم به سفارت افغانستان در ایران بروم و از آنها کمک بخواهم.اما کارمندان سفارت ازمن خواستند با پدر زنم به آنجا برویم.به همین خاطر صبح امروز با پدر زنم به سفارت رفتم و آنجا کمی با او صحبت کردند.وقتی از پدر زنم جدا شدم او به محل کارش رفت و من به خانه آمدم.

 

از همسرم خواستم وسایل را جمع کند تا به افغانستان برگردیم که مادرزنم دوباره دخالت کرد و سپیده هم با اصرار گفت می‌خواهد ایران بماند. باهم بحثمان شد و بچه‌ها که ترسیده بودند به خانه همسایه‌ها رفتند و من از شدت عصبانیت ابتدا مادرزنم را با چاقو زدم و بعد از آن همسرم را. وقتی چشمم به چاقوی خونی افتاد موضوع را به همسایه‌ها خبر دادم.

به دنبال اظهارات متهم جوان درحالی که مادرزن او در کما به سر می‌برد و وضع جسمی خوبی ندارد، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.

منبع : برترینها

مرد باربی جهان در کنار جراح ایرانی (عکس) - جامعه

جدیدترین عکس های خنده دار سراسر دنیا - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا