درخشش جهانبخش مقابل تیم فرانک لمپارد

یکشنبه 28 بهمن 1397 ورزشی
درخشش جهنبخش مقابل تیم فرانک لمپارد

علیرضا جهانبخش ملی پوش پر افتخار ایرانی توانست با درخشش خود در مقابل تیم فرانک لمپارد در جام حذفی انگلیس تیمش را به مرحله یک شانزدهم نهایی برساند

علیرضا جهانخش بعد از بدشناسی های پی در پی و مصدومیت بالاخره در بازی تیمش مقابل تیم فرانک لمپارد توانست با حضور نود دقیقه های خود تاثیر زیادی در پیروزی تیمش داشته باشد و برایتون با نتیجه ۲ بر ۱ این تیم را شکست بدهد. برد ازرشمند برایتون باعث شد این تیم در جام حذفی کنار نرود و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کنند. ضمن آرزوی موفقیت برای این ملی پوش با ارزش تصاویری از وی را در نیک صالحی مشاهده می کنید

علیرضا جهانبخش که پس از حضور در جام ملت های آسیا یک بار دیگر به ترکیب تیم برایتون بازگشته، عصر شنبه در برد ارزشمند تیمش مقابل دربی کانتی در FA CUP توانست نقش پررنگی داشته باشد و یک بار دیگر با لباس آبی تیمش بدرخشد.

جهانبخش که در این بازی ۹۰ دقیقه برای برایتون بازی کرد، روی گل اول تاثیرگذار بود و آن را پایه ریزی کرد تا در نهایت برایتونی ها بتوانند با کسب برتری ۲-۱ تیم فرانک لمپارد را از جام حذفی کنار بزنند.

تیم فرانک لمپارد

علیرضا جهانبخش

در چارچوب دیدارهای مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف دیدار اخیر لیگ برتر در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم فالمر مقابل دربی کانتی قرار گرفت.

یاران جهانبخش که با وجود چهار باخت و یک تساوی در پنج هفته اخیر لیگ برتر انگلیس، در جام حذفی روند خوبی داشتند، امروز هم توانستند با نتیجه ۲ بر یک از سد دربی کانتی عبور کنند و به مرحله یک شانزدهم نهایی FA Cup برسند.

تیم فرانک لمپارد

دیدار برایتون و تیم فرانک لمپارد

گل اول برایتون مقابل دربی کانتی در شرایطی در دقیقه ۳۳ به ثمر رسید که ملی پوش ایرانی روی آن تاثیرگذار بود؛ جهانبخش با پاس به سمت راست زمین، بیسوما را راه انداخت که ارسال زمینی او را آنتونی کنوکارت با شوت دقیق تبدیل به گل کرد.

جهانبخش که در دیدار اخیر جام حذفی ۱۰۱ دقیقه برابر وست‌برومویچ بازی کرده و در هفته گذشته  حضور تعویضی مقابل برنلی داشت، امروز ۹۰ دقیقه در زمین بود.

 

پیشنهاد بن سلمان برای خرید باشگاه منچستر یونایتد

پیشنهاد بن سلمان برای خرید باشگاه منچستر یونایتد

مهرداد و میلاد محمدی

عکس  دوقلوهای افسانه ای مهرداد و میلاد محمدی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا