درآمدزایی از گوشی موبایل

چهارشنبه 22 آبان 1398 موفقیت

برگرفته از پارسی کوین : یکی ار سئوالهای رایج از ما این است چگونه درآمدزایی از گوشی موبایل داشته باشیم ما به شما استخراج ارز دیجیتال با گوشی را پیشنهاد می کنیم.

یکی از ناراحتی های اغلب افراد این است که چرا با بیت کوین دیر آشنا شدیم و در ابتدا نتوانستیم چندین بیت کوین استخراج کنیم تا الان سرمایه میلیاردی داشته باشیم،

شبکه pi پاسخی به اینگونه افراد و در کل یک انقلاب بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال است که سود ارز دیجیتال را باز بین افراد معمولی جامعه برگردانده است زیرا بیت کوین قبلا قابل ماین با یک سیستم معمولی بود ولی این ارز دیجیتال دیگر قابل ماین با سیستم معمولی و گوشی نیست و دیگر سودی برای افراد معمولی جامعه ندارد و فقط اشخاصی که تراشه های تخصصی ASIC دارند می توانند سود کنند.

پای (PI) سکه ای است که به تازگی لانچ شده تا سرمایه گذار جذب کند کسب سکه Pi کاملا رایگان است و شما با دعوت دوستان به این شبکه می توانید Pi رایگان بیشتری کسب کنید. این ارز دیجیتال دارای وایت پیپر می باشد ولی هنوز در صرافی های معتبر خرید و فروش نمی شود.

اپلیکیشن پای نتورک Pi Network کاملا با اندروید و آی او اس سازگاری دارد و هیچ فشاری به دستگاهتان نمی آورد زیرا استخراج به صورت ابری و بر روی سرورها انجام می شود و داشتن موبایل صرفا برای این است که رباتها تشخیص داده شوند.

 

بیت کوین

 

شبکه pi این مشکل را رفع کرده است و هر شخص می تواند با یک گوشی معمولی از استخراج ارز دیجیتال سود کند. همه ما از زمانی که علم ریاضیات را یاد گرفتیم ، با عدد پی ( تلفظ صحیح انگلیسی آن پای است ) آشنا شده ایم. پی ( ۳٫۱۴ )یکی از اعداد جادویی ریاضیات است که کاربردهای زیادی در محاسبات مثلثات ریاضی دارد.

minepi پای نتورک یک ارز دیجیتال قابل استخراج یا ماین با گوشی موبایل است که توسط ۳ نفر از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و توسعه داده شده است.

 

 

 

 

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار پای Pi

نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید

  1. برای اندروید اینجا کلیک کنید
  2. برای گوشی های Ios (اپل) اینجا کلیک کنید

نرم افزار را نصب کنید
وقتی وارد نرم افزار می شوید می توانید از طریق اکانت فیسبوک و یا شماره موبایل ثبت نام کنید.
Continue with Facebook: ساخت حساب با اکانت فیسبوک
Continue with phone number: ساخت اکانت با شماره موبایل
شماره موبایل خود را وارد کنید.
برای اکانت خود یک رمز عبور وارد کنید.
password: رمز عبور (حتما شامل فقط حروف بزرگ و کوچک و اعداد انگلیسی باشد)
Verify your password: تکرار رمز عبور
First Name: نام شما
Last Name: نام خانوادگی شما
Choose your username: نام کاربری شما
Invitation code: کد معرف شما robo2020

 

درآمدزایی از گوشی موبایل

استخراج ارز دیجیتال با گوشی

استخراج ارز دیجیتال با گوشی

  1. بعد از نصب نرم افزار اجرای آن صفحه ای مثل صفحه بالا خواهید دید. در این صفحه حتما باید علامت رعد برق که در سمت راست بالا هست را هر ۲۴ ساعت یکبار کلیک کنید. تا ماینینگ از سر گرفته شود. در یاد داشته باشید بعد از کلیک می توانید صفحه خود را ببندید و هیچ استفاده ای از باطری شما نخواهد شد.
  2. شما با نام کاربری خود می توانید دیگران را به پای دعوت کنید این کار باعث می شود قدرت ماینیگ شما و فرد دعوت شده بالاتر برود

درآمدزایی از گوشی موبایل

از ماینینگ لذت ببرید!

منبع : پارسی کوین

آشنایی با موفق ترین زنان جهان

۹ زن موفق در جهان

موفقیت شما

10موانع رسیدن به موفقیت

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا