دانشگاه نیوکاسل؛ دانشگاه‌ پیشرو در زمینه پژوهش

پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 گوناگون

 

دانشگاه نیوکاسل؛ دانشگاه‌ پیشرو در زمینه پژوهش

 

تحصیل در دانشگاه نیوکاسل

 

دانشگاه نیوکاسل یکی از قدیمی‌ترین موسسات آموزش عالی کشور انگلیس و از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه پژوهش است.به گزارش فارس، دانشگاه نیوکاسل واقع در شمال شرقی انگلیس یکی از قدیمی‌ترین مؤسسات آموزش عالی این کشور و از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه پژوهش است.

این دانشگاه همچنین از منظر رضایتمندی در رده‌ بالایی قرار دارد؛ در ارزیابی ملی دانشجویی نرخ کیفیت آموزشی این دانشگاه در میان سی دانشگاه برتر و نرخ تجارب دانشجویی‌اش در میان پانزده دانشگاه برتر گزارش شده‌ است.

این دانشگاه در سال ۱۸۳۴ میلادی به عنوان دانشکده پزشکی و جراحی وابسته به دانشگاه دورهام آغاز به کار نمود و در سال ۱۹۶۳ میلادی متعاقب تصویب پارلمان انگلستان به عنوان دانشگاه نیوکاسل در نظام آموزشی انگلیس به رسمیت شناخته شد.

دانشجویان با گذراندن یک فعالیت حداقل هفتاد ساعته موفق به کسب این حمایت مالی می‌شوند؛ این موفقیت همچنین در گواهینامه‌ی تحصیلات تکمیلی آنان درج خواهد شد.این بررسی در «topuniversites» منتشر شده است.

دانشگاه نیوکاسل جزو معدود دانشگاه‌هایی است که با عضویت در گروه راسل حدود دو سوم از بودجه‌های پژوهشی دانشگاهی در انگلیس را به خود جذب می‌کند.شهرت این دانشگاه عمدتاً به دلیل تحقیقات گسترده در زمینه چشم پزشکی، سلول‌های بنیادی، ژنتیک پزشکی و علوم اعصاب بوده و مدارک پزشکی این دانشگاه در انگلیس از اعتبار بالایی برخوردار است.

دانشگاه نیوکاسل به همراه کینگز کالج لندن و دانشگاه وارویک تنها مراکز تحقیقاتی‌اند که واجد مجوز جهت پژوهش در زمینه جنین‌های دورگه انسانی و حیوانی هستند.

نرخ اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیوکاسل بین پانزده دانشگاه برتر قرار دارد و به همین دلیل این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های موردنظر کارفرمایان برجسته به حساب می‌آید.

صندوق خلاقانه‌ ابتکار دانشجویی «ncl+»، تمامی دانشجویان را تشویق می‌کند تا مهارت‌های شغلی خود را از طریق فعالیت‌های فوق‌برنامه‌ی دانشگاه تقویت کنند. این صندوق با هدف کمک به پیشرفت دانشجویان با استفاده از بودجه‌های سالیانه‌ دانشگاه با حمایت‌های مالی تا سقف پانصد پوند به دانشجویان کمک می‌کند تا ایده‌های ذهنی‌شان را به واقعیت مبدل کنند.

 

 

 

غربالگری و درمان سریع سرطان سینه

رشته‌های دانشگاهی پول ساز کدامند؟

رشته‌های دانشگاهی پول ساز کدامند؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا