داماد جنایتکار دریک قدمی طناب دار – حوادث

سه‌شنبه 7 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه ایران: مرد همسرکش که درجنایتی تکاندهنده، همسرعقدکرده‌اش را مقابل دیدگان مردم با ضربه‌های کارد ازپا درآورده بود با تأیید حکم اعدامش دردیوانعالی کشوردر یک قدمی مرگ قرار گرفت.

 

دراین واقعه غم انگیز که آذر سال ۹۳ رخ داد مرد جوانی به نام پوریا، به خاطراختلاف‌های شدید خانوادگی، همسرش را در مقابل دیدگان مردم با ضربات کارد از پا در آورد.

 

عامل جنایت پرونده معروف به «چهار راه تابلو»ی گرگان، پس ازدستگیری در اعتراف‌هایش گفت: هرچه تلاش کردم همسرم دوباره به خانه و زندگی مشترک برگردد قبول نکرد. مدتی بود که احساس می‌کردم رفتارش تغییر کرده است. فائزه در یک آرایشگاه کار می‌کرد و من هم دوست نداشتم او اینکار را ادامه دهد.بنا بر این تصمیم به قتلش گرفتم.

بعد از اعترافات متهم و درخواست قصاص از سوی اولیای دم، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان گلستان ارسال شد. متهم نیزبا اقرارصریح به قتل گفت:آنروز با سه ضربه چاقو همسرم را به قتل رساندم. بدینترتیب قضات پس ازپایان محاکمه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. رأی صادره در دیوان عالی کشورنیز به تأیید رسید.

 

رئیس کل دادگستری گلستان اظهارداشت:حکم قصاص پس ازتأیید نهایی به استان ابلاغ شده و پرونده به اجرای احکام دادگستری گرگان فرستاده شد.هاشمیان با بیان اینکه قصاص این فرد با درخواست خانواده مقتول اجرا می‌شود، ادامه داد: بر خلاف آن چه پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود حکم این فرد در ملأعام اجرا نخواهد شد.

منبع : برترینها

دستگیری 3 جوان 20 ساله که سارق مسلح سوپر مارکت های تهران بودند+عکس - حوادث

جدال هووها بر سر ارثیه میلیاردی شوهر - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا