خوشحالی بهرام رادان از حمل مشعل المپیک – گوناگون

یکشنبه 10 دی 1396 گوناگون

به گزارش جام نیوز،  روشن کردن مشعل المپیک و  حمل آن در مسیرهای تعیین شده در طول برگزاری مسابقات، یکی از مراسم‌ دیدنی  المپیک است.

 

 

در آستانه سی و دومین دوره بازیهای المپیک با عنوان “المپیک زمستانی پیونگ چانگ” که در 24 ژوئیه تا 9 اوت سال 2020 در توکیوی ژاپن برگزار برگزار می شود مشعل ابتدا به شهر دلفی  انتقال داده شده و  پس از چند ساعت روشن ماندن،  در نهایت روز 31 اکتبر طی مراسم ویژه‌ای در آتن به مقامات کره جنوبی تحویل داده می‌شود.

 

 

در این مراسم که دو هفته گذشته برگزار شد، نام 9 چهره ورزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی به عنوان نماینده کشور،  دیده شد که در این بین نام “بهرام رادان”  بازیگر سینما و تلویزیون نیز به چشم می خورد.

 

 

پس از گذشت 2 هفته از این مراسم، بهرام رادان مشعل دار ایرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش  پستی را در این  زمینه منتشر کرد.

 

 

رادان نوشت:

“دو هفته پیش یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی ام رقم خورد، حضور در بزرگترین رویداد ورزشهای زمستانی سال و حمل مشعل المپیک کره جنوبی، جدا از اعتبار فوق العاده مراسم و افتخار نمایندگی نام بزرگ مردم ایران، بودن در کنار انسانهای فوق العاده ای که مشعلداران گروه ما بودند، تجربه ای کم نظیر بود که تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد، با تشکر ویژه از علی باذل خوبم و علیرضا توسلی عزیز و همه دوستان خوش فکرم در سامسونگ.”


گفتنی است؛در المپیک 2020 توکیو شرکت سامسونگ، به عنوان یکی از حامیان المپیک زمستانی 2018 با انتخاب هزار و 500 حمل کننده برای مشعل المپیک زمستانی کره جنوبی را بر عهده داشت.

 

 

2024

منبع : جام نیوز

عکسی که النازشاکردوست ازخوددردمای منفی ۲۸ درجه منتشرکرد - گوناگون

واکنش کارگردان زن به نامگذاری تونلی باعنوان دکترمصدق - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا