حمله 20 هزار زنبور به شکم این زن حامله (عکس) – جامعه

یکشنبه 12 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

حمله 20 هزار زنبور به شکم این زن حامله (عکس)

 

از قرار معلوم گرفتن عکس های آتلیه ای دوران حاملگی با سبک و ایده ی عجیب و غریب همچنان ادامه دارد، به گزارش ایران ناز بعد از بیانسه خواننده هالیوودی که با عکس یادگاری از این دوران مدتها سوژه کاربران فضای مجازی شده بود شاهد عکسهای متفاوت دیگری از خانم هایی هستیم که روزهای زیبای انتظار تولد نوزادشان را سپری می کنند .

 

حمله 20 هزار زنبور به شکم این زن حامله (عکس)

 

عکسهایی با شاخه های درخت و …. تا عکسی کاملا مانوس با طبیعت که  20.000 زنبور روی شکم زن باردار جمع شدند تا همگی با هم عکس یادگاری بیاندازند.”امیلی مولر” 33 ساله اهل اوهایو برای گرفتن عکس یادگاری از دوران بارداری خود تصویری از ایده ی متفاوت خود را عملی کرد تا به گفته خود نظر کاربران فضای مجازی را به نوعی دیگر جلب کند.

 

حمله 20 هزار زنبور به شکم این زن حامله (عکس)

 

این مادر باردار یک زنبوردار تمام عیار است که 24 کندوی حاوی 1.2 میلیون زنبور را نگه می دارد و در سال جاری 350 بار توسط آنها نیش زده شده است اما هیچ ترسی از آنها ندارد.او گفت که هنگام گرفتن عکس ها به هیچ وجه احساس ترس نداشت زیرا او با حشرات احساس راحتی و آرامش می کند.او در مورد تصاویر گفت :صبح روزی که قرار بود این عکس ها گرفته شوند همسرم یکی از کندو ها را از محل نگهداری آنها به گوشه ای که قرار بود عکس بگیریم اورد.

 

حمله 20 هزار زنبور به شکم این زن حامله (عکس)

 

گروه زنبورها به سمت من پرواز کردند همانطور که در تصاویر دیده می شود اطراف من جمع شده بودند هنگام گرفتن عکس سه بار دچار نیش زدگی و گزش شدم تا اینکه با نشاندن ملکه ی آنها روی شکمم موفق به خلق صحنه دلخواهم شدم. هدایت کردن زنبورها به سمت من کار دشواری نبود وقتی ملکه آنها را در دست گرفتم همگی به طرف من پرواز کردند.

 

حمله 20 هزار زنبور به شکم این زن حامله (عکس)

منبع : ایران ناز

خبر ازدواج این خانم مجری شبکه خبر (عکس) - جامعه

فال روزانه یک شنبه 12 شهریور 1396 - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا