حمایت «کودک شو» از تیم ملی در جام جهانی

شنبه 12 خرداد 1397 سینما

حمایت «کودک شو» از تیم ملی در جام جهانی

برنامه کودک شو,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
برنامه «کودک شو» جمعه شب با موضوع جام جهانی روی آنتن رفت و ضمن اجرای دو قطعه موسیقی در حمایت از حضور تیم ملی در جام‌جهانی روسیه، با برخی از چهره‌های فوتبالی نیز در برنامه گفت‌وگو شد.

به گزارش ایسنا، این برنامه جمعه شب (۱۱ خرداد ماه) در حالی روی آنتن رفت که همه تماشاچیان حاضر در استودیو پرچم ایران را به دست داشتند و پژمان بازغی مجری نیز در حالی که لباس ورزشی پوشیده بود و پرچم ایران دور گردن او بود، بر طبلی می‌کوفت و نوای ایران ایران استودیو را در بر گرفته بود.

 

بازغی در ابتدای برنامه «کودک شو» گفت: تمام کودک‌شویی‌ها به امید موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی هستیم و امشب یک صدا بدرقه‌شان می‌کنیم.

 

سپس سیدهومن شاهی، خواننده تیتراژ «کودک شو» به استودیو آمد و قطعه‌ای را که به مناسبت حضور ایران در تیم ملی آماده کرده بود، برای اولین بار در برنامه رونمایی کرد.

 

در ادامه برنامه تصاویری از بازی فوتبال شرکت‌کنندگان این هفته برنامه پخش شد و چهار خانواده به همراه فرزندانشان با لباس ورزشی، مقابل دوربین قرار گرفتند و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردند.

 

گفتگو با فرشاد پیوس، بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت پرسپولیس آیتمی بود که روی آنتن رفت و با کودکانی که تحت مربی‌گری او مشغول آموزش بودند نیز درباره جام جهانی گفتگو شد.

 

هومن خیاط، دوبلور و بازیگر تئاتر در ادامه قطعه‌ای را برای حضور ایران در جام جهانی اجرا کرد.

 

در بخش پایانی برنامه پانزدهمین فینالیست «کودک شو» با بیش از یک میلیون رأی که توسط مخاطبان به شرکت‌کنندگان داده شده بود، معرفی شد.

 

«کودک شو» به کارگردانی رضا مهران‌فر و تهیه‌کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی، شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و جمعه‌ها ساعت ۲۱  از شبکه نسیم پخش می‌شود که این هفته به مناسبت شهادت امیرالمونین (ع) و شب‌های قدر روی آنتن نمی‌رود.

 

 

مرجع : سرپوش

واکنش الهام پاوه نژاد به یک شایعه در مورد خودش

دلیل بی‌اعتنایی نخست‌وزیر ژاپن به برنده «نخل طلا» چیست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا