حقه ی عجیب مرد آرژانتینی زن شده برای بازنشستگی

شنبه 4 فروردین 1397 گوناگون
حقه ی عجیب مرد آرژانتینی زن شده برای بازنشستگی
حقه ی عجیب مردی برای بازنشسته شدن او را مشهور کرد ، این مرد با ترفندی عجیب زن شد تا زودتر از موعد بازنشسته محسوب شود.

یکی از مهم ترین بخش های زندگی سالمندان بازنشستگی است که مزایا و فواید قابل توجهی برای شان دارد برای همین هرخانم و آقایی دوست دارد به این دوران رسیده و از مزایای آن بهره مند شود ، در این میان هستند افرادی که برای بهره مندی از مزایا به حقه و کلک هایی دست می زنند که مطمئنا از چشم تیزبین کارشناسان پوشیده نخواهد ماند مثل مردی که برای بازنشسته شدن خود را زن کرد!

حوادث

مرد زن شد

عکس مرد زن شد آرژانتینی به خاطر بازنشستگی

 یک مرد آرژانتینی برای آنکه 5 سال زودتر از موعد بازنشسته شود ترفند عجیبی پیش گرفت و برای هدف خود با تغییر دادن یک حرف از نام خود و انتخاب یک نام زنانه، جنسیت خود را در شناسنامه تغییر داد و زن شد. براساس گزارشات این مرد 59 ساله که سرجیو نام داشت رسما درخواست کرده نامش به سرجیا و جنسیتش از مرد به زن در شناسنامه تغییر یابد.

مرد زن شد

براساس گزارشات وب سایت های آرژانتینی شهروندان آرژانتینی بر اساس قانون این کشور مجازند بدون آنکه اقدام به عمل جراحی تغییر جنسیت کنند، جنسیت خود را در مدارک رسمی تغییر دهند. زنان در آرژانتین در سن 60 سالگی و مردان در سن 65 سالگی بازنشسته می شوند. ماتیاس اسیاناتو، رئیس اداره ثبت احوال استان سالتا آرژانتین درباره اقدام عجیب آقای سرجیو گفت:«این نمونه واضحی از سوء استفاده از قوانین بازنشستگی و قوانین مربوط به جنسیت است.

منبع:نمناک

ساخت بزرگترین کشتی کروز جهان

ساخت بزرگترین کشتی کروز جهان

آشنایی با جوانترین میلیونرهای جهان

آشنایی با جوانترین میلیونرهای جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا