اِما واتسون /جالب ترین واقعیت ها در مورد اِما واتسون 

دوشنبه 24 بهمن 1401 چهره ها
اِما واتسون

اما واتسون کیست؟

اِما واتسون  با نا اصلی اِما شارلوت دوئر واتسون متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ بازیگر انگلیسی است.واتسون در پاریس به دنیا آمد. و در آکسفوردشر بزرگ شد.

او در مدرسهٔ دراگون شرکت کرد و بازیگری را در شعبهٔ آکسفورد هنرهای تئاتر استیج‌کوچ آموزش دید.

مادر او ژاکلین لوسبی و پدرش کریس واتسون بودند که هر دوی آن‌ها شغل وکالت داشتند و اهل کشور انگلستان بودند

برادرش الکس سه سال بعداز او   به دنیا آمد. پدر و مادرش زمانی که واتسون 5 ساله بود طلاق گرفتند و او با مادر و برادرش به آکسفوردشایر در انگلستان بازگشت.

 

اما واتسون

اِما واتسون

بازی در نقش هرمیون گرنجر در «هری پاتر»

اما واتسون بیشتر به خاطر بازی در نقش شخصیت هرمیون گرنجر، یکی از بهترین دوستان هری پاتر در مجموعه فیلم های «هری پاتر» شناخته می شود.

اما واتسون مجبور شد هفت بار تست بزند تا اینکه سرانجام برای بازی در نقش هرمیون در فیلم های هری پاتر انتخاب شد.
واتسون هرگز حرفه ای بازی نکرده بود که معلمان تئاترش او را به عواملی پیشنهاد کردند که می خواستند فیلمی آینده را بر اساس اولین رمان از مجموعه پرفروش هری پاتر بازی کنند. یک واتسون 9 ساله هشت بار برای نقشی که او را به یک ستاره بین المللی تبدیل می کرد تست داد. جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، که عمیقاً درگیر روند فیلم بود تا مطمئن شود به کتاب وفادار می ماند، می خواست واتسون در این پروژه مشارکت داشته باشد.

واتسون به اندازه کافی عوامل بازیگری و تهیه کنندگان فیلم را تحت تأثیر قرار داد و نقش هرمیون گرنجر، بهترین دوست باهوش و رئیس هری پاتر و صدای عقل را به دست آورد.

در سال ۱۹۹۹ واتسون نقش هرماینی گرنجر در فیلم هری پاتر و سنگ جادو را بازی کرد

 

اما واتسون

اِما واتسون

30 مورد از جالب ترین واقعیت ها در مورد این بازیگر مشهور برآورده می کنیم!

1-با وجود اینکه همه می دانند اما واتسون بریتانیایی است، او در واقع در پاریس، فرانسه متولد شده است و می تواند کمی فرانسوی صحبت کند!

2-اما در 15 آوریل 1990 متولد شد. نام کامل او اما شارلوت دوئر واتسون است.

3-اما واتسون اصالتاً بریتانیایی و ترکی است و در حالی که والدینش هر دو وکیل هستند، هر دو در اوایل کودکی او از هم جدا شدند.

4-به همین دلیل، اما سه برادر ناتنی و دو خواهر ناتنی دارد.

5-او که بزرگ شد، از 6 سالگی می خواست بازیگر شود! خوشبختانه، او در کودکی توانست به صورت نیمه وقت در شعبه آکسفورد Stagecoach Theatre Arts آموزش ببیند.

6-در مدرسه معمولی خود، او در تیم رقص و همچنین تیم هاکی روی چمن بود.

7-اولین نقش او در نقش هرمیون گرنجر در سریال محبوب هری پاتر انتخاب شد. قبل از آن، او هرگز حرفه ای بازی نکرده بود.

8-معلمانش او را متقاعد کردند که برای این نقش تست بزند، اما او در واقع مجبور شد هفت بار تست بزند تا اینکه در نهایت برای نقش هرمیون انتخاب شود.

9-در طول فیلمبرداری هری پاتر، اما و سایر بازیگران جوان تا پنج ساعت در روز آموزش می دیدند، جایی که او به طور مستقیم A را دریافت می کرد.

10-اما واتسون در سن 15 سالگی به روی جلد مجله تین ووگ راه یافت – در آن زمان، او جوانترین فردی بود که تا به حال به روی جلد رسید.

اما واتسون در هری پاتر

اِما واتسون در هری پاتر

11-با بزرگتر شدن، اما در سال 2009 در دانشگاه براون تحصیل کرد. او یک دانشگاه آمریکایی را به دانشگاه انگلیسی انتخاب کرد زیرا می‌گوید دانشگاه‌های آمریکایی به دانشجویان آزادی بیشتری می‌دهند تا هر چه می‌خواهند مطالعه کنند.

12-او در حین رفتن به دانشگاه آیوی لیگ، در سال 2014 با مدرک لیسانس در رشته ادبیات انگلیسی فارغ التحصیل شد.

13-اما علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی، یک مربی معتبر یوگا و مدیتیشن نیز هست.

14-اما حتی به رشته کوه های راکی ​​کانادا رفته است تا در یک استراحت گاه مراقبه در سکوت شرکت کند.

15-اِما به طور منظم به گزارش‌های روزانه‌اش که یکی از چیزهای مورد علاقه‌اش است، ادامه می‌دهد. او بیش از 30 مجله در مورد همه چیز از یوگا، رویاها، بازیگری، افرادی که ملاقات کرده و توصیه هایی که دریافت کرده است دارد.

16-کتاب مورد علاقه اما از مجموعه هری پاتر، هری پاتر و زندانی آزکابان است.

17-اگرچه او برای بازی در نقش هرمیون گرنجر مو قهوه ای مشهور است، رنگ موهای طبیعی او بلوند است.

18-فیلم مورد علاقه اما ناتین هیل است، در حالی که برنامه تلویزیونی مورد علاقه او دوستان است.

19-اگر اما را در یک بار پیدا کردید، ممکن است او را در حال لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه اش – جین و تونیک – ببینید!

20-در طول مهمانی اسکار Vanity Fair 2014، اما به طور تصادفی در اتاق هتل خود به خواب رفت و مهمانی بعد از نمایش را از دست داد. در عوض، او فقط پیتزا می خورد!

 

اما واتسون

اِما واتسون

21-اما به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دهه به کتاب رکوردهای جهانی گینس رسیده است. فیلم های او بیش از 5.4 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته اند!

22-کار او در مجموعه‌های هری پاتر به اندازه‌ای برای او درآمد داشته است – بیش از 12 میلیون دلار – که او اعتراف می‌کند که دیگر مجبور نیست برای پول کار کند.

23-هنگامی که اِما در سال 2014 جایزه بریتانیا را به عنوان هنرمند سال بریتانیا دریافت کرد، این جایزه را به همستر خانگی خود، میلی، که در حین فیلمبرداری اما در حال فیلمبرداری از سنگ فیلسوف بود، درگذشت.

24-در سال 2016، اِما خود را در اینستاگرام منتشر کرد و چندین نسخه از مایا آنجلو را با نام Mom & Me & Mom در اطراف متروی لندن کاشت.

25-اگر اِما می‌توانست یک روز مرخصی از سلبریتی بودن داشته باشد، می‌گوید در یک کنسرت راک به یک چاله مشکی می‌رفت.

26-دنیای خالص اما واتسون 70 میلیون دلار است – برای در نظر گرفتن این موضوع، دارایی خالص کایلی جنر به میزان قابل توجهی کمتر از 20 میلیون دلار است.

27-یکی از دوستان خوب اما، سوفی سامنر است که برنده مدل برتر بعدی آمریکا بود. حتی قبلاً هم اتاقی بودند!

28-یک فیلمبرداری برای Order of the Phoenix انجام شد، اما اما تصمیم گرفت نقش خود را ترک کند زیرا زندگی در صحنه فیلمبرداری بسیار چالش برانگیز بود.

29-اما واتسون اعتراف کرد که در طول فیلمبرداری هری پاتر به تام فلتون علاقه زیادی داشت، زیرا او کمی بزرگتر بود و او را پسر بدی می دید.

30-هری پاتر تنها چالش دوران فیلمبرداری اما نبود – در حالی که سر صحنه فیلمبرداری نوح، اما در نهایت بیمار و کم آب شد زیرا کارگردان بطری های پلاستیکی آب را در صحنه فیلمبرداری ممنوع کرد. به جای همدردی، کارگردان از او خواست که از بیماری خود برای تأثیر دراماتیک استفاده کند.

دیوید بکهام

دیوید بکهام موفق ترین سوپراستار فوتبال

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش /26 حقیقت جالب درباره بیلی آیلیش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا