حال و خیم استاد محمدرضا شجریان/استاد شجریان در کما به سر می‌برد

دوشنبه 14 مهر 1399 گوناگون
استاد محمدرضا شجریان

استاد شجریان در کما است

بهلولی، عضو تیم پزشکی شجریان گفت: میزان هوشیاری استاد محمدرضا شجریان به عدد ۵ رسیده است و او در حال حاضر در کما به سر می‌برد.
مهرداد بهلولی، عضو تیم پزشکی بررسی وضعیت محمدرضا شجریان در گفت‌وگو با ما ، درخصوص بستری محمدرضا شجریان خواننده مطرح کشورمان به دلیل مشکلات قلبی، گفت: شب گذشته استاد شجریان با وضعیت بسیار بد و با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه  بدن و کیسه صفرا به بیمارستان جم تهران منتقل شد و در حال حاضر در بخش ICU بستری است.پلاکت خون او به شدت افت پیدا کرده و به عدد ۸ هزار که کاملاً خطرناک محسوب می‌شود رسیده است.

میزان هوشیاری وی به عدد ۵ رسیده است و در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان

حسن عباسی در گفتگو با مهر ضمن تایید خبر بستری شدن محمدرضا شجریان در بیمارستان از روز گذشته، گفت: متاسفانه به دلیل گرفتاری‌هایی ریوی و مسائلی که از مدت‌ها قبل گریبان‌گیر استاد شجریان بود از عصر روز گذشته دوباره به بیمارستان منتقل و در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده است.

وی افزود: متاسفانه اکنون شرایط ایده آلی ندارند اما امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مرتفع شود.

هیات مدیره بیمارستان جم نیز در همین راستا اطلاعیه شماره یک خود را در ساعت ۱۰ صبح روز چهاردهم مهر ماه منتشر کرده که در آن آمده است: در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی قلبی و ریوی –تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: با توجه به شرایط ناپایدار بالینی از ملت عزیز خواهشمندیم از درگاه خداوند متعال برای اسطوره آواز ایران سلامتی و بهبودی مسئلت نمایند.

خسرو آواز ایران در گذشت

مولانا شاعر و عارف بزرگ را بیشتر بشناسیم

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا