جنجال بر سر این دختر زیبای مدلینگ (عکس) – جامعه

سه‌شنبه 10 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

جنجال بر سر این دختر زیبای مدلینگ (عکس)

 

موموکا کوریتا دختر 13 ساله مشهوری است که از کودکی به خاطر چهره زیبایش وارد حرفه مدلینگ شده و بسیار پرطرفدار است. همچنین روزبروز تعداد طرفدارهایش بیشمار میشود وقتی سال قبل موموکا کوریتا بعنوان مدل تبلیغاتی «ملکه مسابقات» درطول مسابقات دوچرخه سواری در ژاپن شروع به فعالیت کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفت.در حالی که موموکا برای ظاهر جذاب خود مشهور شده بود، تعداد زیادی از اینکه به یک دختربچه 12 ساله لباس های جذاب زنان بزرگسال پوشانده و وی را در مراسم های افراد بزرگسال وارد کرده بودند، انتقادکرده و آن را درست نمی دانستند.

 

اکثر مردم والدین وی را برای وارد کردن دخترشان به حرفه مدلینگ در سن پایین سرزنش میکنند ولی این دختر که اکنون 13 سال دارد، ادعا میکند هیچ اجباری برای وی در اینکار نیست و والدینش تنها از رویاهای او حمایت میکنند.

 

جنجال بر سر این دختر زیبای مدلینگ (عکس)

 

جنجال بر سر این دختر زیبای مدلینگ (عکس)

 

به دنبال موفقیت او در نخستین تجربه مدلینگ ، موموکا تاکنون با چندین برند بسیار مهم قرارداد تبلیغاتی امضا کرده هست و در حال حاضر سعی در انجام امور مختلفی از جمله درس خواندن، امور مدلینگ،کلاس باله ، پیانو ، گیتار و ژیمناستیک دارد و مطمئنا مشغله بسیار زیادی برای خود فراهم کرده هست، تاحدی که بسیاری اظهار میکنند دوران کودکی از کوریتا دزدیده شده هست.بسیاری بر این باورند که این دختر بچه کودکی خود را فدای وارد شدن به حرفه مدلینگ کرده هست.

 

جنجال بر سر این دختر زیبای مدلینگ (عکس)

منبع : ایران ناز

بلیت‌های چارتری، دام جدید کلاهبرداران اینترنتی - حوادث

جسد یکی از مفقودان حادثه «دز» کشف شد - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا