جشن بلوغ درژاپن – گوناگون

یکشنبه 24 دی 1396 گوناگون

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، در کشور چین جشن بلوغی برای دختران جوان ۲۰  ساله برگزار می شود. در ۲ ژانویه هر سال این جشن برگزار می شود. در ادامه گزارش تصویری از جشن بلوغ در ژاپن را ببینید.

 

جشن بلوغ یا سی‌ جین‌ نوهی (Sei jin no Hi) جشنی است که هر ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه در ژاپن برگزار می‌شود و دختران جوان ژاپنی که به سن ۲۰ سالگی رسیده‌‌اند رسیدن به بلوغ راجشن می‌گیرندو با کیمینوهای خاص و بسیار گرانقیمت در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند.

 

زاپن کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است (۵/۴۷۴ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۰ به گزارش صندوق بین المللی پول ).ژاپن یک کشور پادشاهی‌است که برمبنای قانون اساسی ژاپن اداره می‌شود.

 

در مراسمی که همه ساله برگزار می شود دختران ژاپنی شرکت می نمایند این مراسم به خاطره آغاز جوانی و  رسیدن به بلوغ جنسی می باشد یعنی دختران ژاپنی از این سن به بعد می توانند رابطه جنسی با شریک جنسیشان داشته باشند این مراسم خاص و جالب مخصوص دختران بیست ساله می باشد در ادامه تصاویری از جشن رسیدن به بلوغ جنسی دختران در ژاپن را خواهید دید با ما همراه باشید .

 

 

 

 

 

دومین دوشنبه از ماه ژانویه در ژاپن، روز بلوغ و ورود به دوره بزرگسالی (Coming of Age Day) یا همان رسیدن به بیست سالگی و ورود به دوران جوانی است.

نگاهی متفاوت به نسل جدید و جوانان کشور ژاپن در این روز تعطیل انداخته است. مراسم مختلفی برای جشن و گرامیداشت جوانان ۲۰ ساله در این روز تدارک دیده می شود.

 

چفچفک

2025

منبع : جام نیوز

درمان تومور مغزی با شن و ماسه!

درمان تومور مغزی با شن و ماسه

عجیب و غریب‌ترین ورزش های دنیا! - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا