جزئیات آتش‌سوزی امروز در خیابان رجائی – حوادث

سه‌شنبه 25 مهر 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات آتش
سوزی خیابان شهید رجائی، گفت: این اتفاق در انبار کالایی که چندین سوله در
آن قرار داشت رخ داد و شش ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل برای مهار آتش
اعزام شدند.

 

جلال ملکی در مورد آتش سوزی در خیابان شهید رجائی تهران اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۶ امروز آتش سوزی در انبار کالایی در خیابان ستاره در محدوده خیابان شهید رجائی اعلام شد و با توجه به کثرت تماس همشهریان نیروهای آتش نشان از شش ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی خودروهای پشتیبانی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند، ضمن اینکه عوامل مدیریت بحران و مسئولان شهرداری منطقه ۱۶ از ساعات اولیه در آنجا حضور داشتند و آتش نشانان در مدت کمتر از سه دقیقه به محل ماموریت رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات آتش سوزی گفت: این اتفاق در بارانداز و گاراژ بزرگی رخ داد که چندین بار سوله‌های قدیمی آجری با سقف‌های ناایمن در آن قرار داشتند که محل نگهداری ظروف فلزی آشپزخانه بودند. وقتی نیروهای آتش نشانی به محل رسیدند چهار سوله‌ای که در این گاراژ قرار داشتند کاملا شعله ور بودند و آتش به سرعت در حال سرایت به سایر سوله‌ها بود.

ملکی با اشاره به اینکه یکی از سوله‌های مجاور محل نگهداری فرش‌های گرانقیمت بود، اضافه کرد: سرایت آتش به این سوله می‌توانست خسارت چندین برابری ایجاد کند و آتش نشانان در حالیکه سقف‌های سوله‌های آتش گرفته به شدت تخریب شده بودند عملیات را از چند طرف آغاز کردند و سریعا آتش را کنترل کردند تا به بخش‌های دیگر سرایت نکند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش‌های زیادی از آتش خاموش شده است، گفت: هم‌اکنون آتش نشانان مشغول لکه گیری هستند و خوشبختانه تا این لحظه تلفات و مصدومیت جانی نداشته‌ایم. همچنین تا دقایق دیگر آتش به صورت کامل اطفاء می‌شود و عملیات لکه گیری آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد اینکه آیا اصول ایمنی در این انبار رعایت شده بود، گفت: این مرکز در گذشته توسط عوامل شهرداری و آتش نشانی مورد بازدید قرار گرفته بود و اخطارهای ایمنی نیز به آن داده شده بود.

منبع : برترینها

تلفات جانی در جاده‌های ایران؛ 35 برابر ژاپن - حوادث

جزئیات قتل «اهورا» از زبان دادستان گیلان - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا