جدیدترین مدل‌های کوتاهی برای صورت‌های کشیده

شنبه 22 دی 1397 آرایش پوست ومو

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده دارای انواع مختلفی است که انتخاب هر کدام باید با فرم صورت، فرم اندام و جنس مو‌ها متناسب باشد تا چهره شما متفاوت و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.
وقتی صورت دراز و کشیده‌ای دارید، باید با کمک مو‌ها موجب کوتاه‌تر دیده شدن صورت بشوید. اگر که تصمیم به کوتاهی مو‌ها گرفته‌اید،‌در زیر تعدادی از گزینه‌های مناسب برای فرم صورت کشیده  ارائه شده که با انتخاب هر یک به جذابیت شما افزوده می‌شود.
۱. اگر شما تمایل دارید از مدل موی کوتاه برای صورت کشیده استفاده کنید بهتر است از آرایشگر خود بخواهید با ایجاد برش‌هایی لایه‌ای در کنار گونه‌ها و گوش‌هایتان در مرکز صورت شما حجم ایجاد کند این مدل مو باعث می‌شود تا گونه‌های شما پهن‌تر به نظر برسد. آرایشگران بیشتر برای این مدل صورت‌ها، کوتاهی‌هایی را انتخاب می‌کنند که از قسمت گوش کمی پایین‌تر باشد و یا اینکه کمی پایین‌تر از چانه مو کوتاه شود. در هر دو حالت کشیدگی صورت کم می‌شود.۲. مدل موی کوتاه پیکسی که حالت کلاسیک نیز دارد. این مدل همان مدل مو‌های نامتقارن است که یکی دیگر از انواع مدل مو‌های مناسب برای افراد با صورت کشیده است. در این مدل مو‌ها اغلب یک قسمت از مو‌ها کوتاه‌تر از قسمت دیگر زده می‌شود.

انواع مدل موی کوتاه برای صورت‌های کشیده
۳. اگر خانمی با صورتی کشیده هستید، ولی دوست دارید مو‌هایی کوتاه و خوشایند داشته باشید از مو‌های حلقه حلقه و کولی شکل کمک بگیرید. این سطح ارتفاع مو‌ها از نقطه‌ی خط چانه دور می‌ماند و طول‌های مختلف و لایه‌ای مو چشم را در صورت می‌گرداند.

۴. اگر صورت کشیده همراه با پیشانی بلند دارید بهترین مدل‌ها برای شما آن دسته‌ای هستند که چتری دارند. مدل موی چتری یکی از پرطرفدارترین مدل مو‌ها برای خانم‌ها با صورت کشیده است این مدل مو طول صورت را کوتاه می‌کند. توجه داشته باشید که قد مو‌های چتری خانم‌ها با صورت لاغر باید بین مژه‌ها و ابرو‌ها باشد تا صورت چاق و پهن‌تر به نظر برسد. مو‌های چتری همه قسمت پیشانی را می‌پوشانند. همچنین چتری‌های کج صورت را کوتاه‌تر می‌کنند. در نظر داشته باشید که فرق وسط از مدل‌هایی نیست که مناسب صورت شما باشد.

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده با چتری
۵. اگر صورتی کشیده دارید بهتر است زمانی که موهایتان را کوتاه می‌کنید آن‌ها را به صورت کاملا لخت درست نکنید. کمی به موی‌های خود حجم داده تا صورت شما بیش از پیش کشیده به نظر نرسد. همچنین اگر صورت‌های کشیده و لاغر دارید دقت داشته باشید که مو‌های خیلی لخت شده برای صورت‌های لاغر مناسب نیست چرا که لاغری و بی حالی این صورت‌ها را افزایش می‌دهد.
۶. توجه داشته باشید که مدل موی مصری برای خانم‌ها با صورت کشیده انتخاب ایده آل و مناسبی نیست، زیرا این مدل مو باعث می‌شود تا صورت شما کشیده‌تر به نظر برسد و علاوه بر این ویژگی‌های مربعی صورتتان با این مدل مو برجسته‌تر به نظر می‌رسند.

حرف آخر

مدل مو یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار روی جذابیت چهره خانم‌هاست بنابراین بهتر است خانم‌ها مدل موی خود را به صورت هوشمندانه انتخاب کنند و برای انتخاب مدل موی خود بر اساس ویژگی‌های ظاهری‌شان تصمیم گیری نمایند. هیچ وقت با دیدن مدل موی دیگری هوس نکنید مو‌های خود را کوتاه کنید. فرقی نمی‌کند چه مدل مویی دارید همیشه می‌توانید با رنگ و مش، بالیاژ مو و هایلایت‌های گوناگون به مو‌های خود تنوع دهید. همچنین برای حالت دادن به مو‌های کوتاه زیر روسری یا برای مهمانی می‌توانید مو‌های خود را با اتو یا بابلیس فر کنید و یا از انواع بافت برای موها استفاده نمایید.

چند مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

 

مدل موی کوتاه نامتقارن برای صورت کشیده

 

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده و پیشانی بلند

 

مدل موی کوتاه تا گردن برای صورت کشیده

 

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده برای خانم های مسن

 

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده تا سر شانه

منبع:ستاره

راه های ثابت ماندن رنگ مو

۸ عادت که باعث پیری پوست میشود و راهکارهایی برای از بین بردن آن

ماسک‌ صورت

آشنایی با بهترین ماسک‌ صورت در بازار برای پوست‌های مختلف

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا