جاذبه گردشگری استرالیا

شنبه 28 مرداد 1402 جاذبه های گردشگری
جاذبه گردشگری استرالیا

جاذبه گردشگری استرالیا

استرالیا کشوری در نیمکره جنوبی است. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور جهان است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. جمعیت استرالیا ۲۵ میلیون و ۵۱۲ هزار نفر و زبان ملی کشور انگلیسی است. استرالیا کشوری پهناور است که کمی کمی از قاره ایالات متحده کوچکتر است. بنابراین شاید تعجب آور نباشد که کشوری به این بزرگی همچنین میزبان غیرمعمول ترین مقصد و موجودات جهان باشد.
از میان بسیاری از مکانهای شاخص و برجسته ای که می توانید در استرالیا بازدید کنید ، Ayers Rock و Sydney Opera House است. در حالی که این نقاط بسیار مورد توجه گردشگران هستند. استرالیا جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. که مجله خانواده دایان در دوبخش ، جاهای دیدنی استرالیا را به شما معرفی میکند همراه ما باشید.

 پارک ملی پورنولولو

 در واقع ، این فقط پس از ساخت مستندی در سال 1983 در این منطقه مشهور شد. این پارک همچنین محل زندگی Cathedral Gorge ، یک آمفی تئاتر طبیعی شگفت انگیز است. از آنجا که پارک ملی پورنولولو در منطقه ای نسبتاً دور افتاده واقع شده است ، بازدید کنندگان از دو اردوگاه آن باید تمام وسایل ضروری خود را تهیه و از آنها خارج کنند.

صخره بزرگ سد در فهرست میراث جهانی که از فضای خارج قابل مشاهده است ، یکی از بزرگترین سازه های زنده روی کره زمین است.یکی از مهمترین مقاصد کاوشگران زیر آب و غواصان بزرگترین سیستم صخره سد مانع در جهان است که معروف به صخره بزرگ سد است.

صخره بزرگ مانع واقع در دریای مرجان ، منطقه عظیمی از بیش از 2900 صخره مرجانی و صدها جزیره و خلیج را در بر می گیرد. بهترین راه برای گشت و گذار در ریف یکی از سفرهای دریایی متعدد است که در امتداد ساحل شمالی کوئینزلند انجام می شود. شهر کرنز به عنوان دروازه اصلی ورود به صخره شناخته می شود ، اما شهرهای دیگر نیز عملیات دریایی را ارائه می دهند.

جاذبه گردشگری استرالیا

2. صخره بزرگ سد( Great Barrier Reef)

ساحل بوندی

ساحل بوندی ، نیو ساوت ولز یکی از مشهورترین مناطق ساحلی استرالیا ، ساحل Bondi به عنوان نمادی از سیدنی و سبک زندگی بی ارزش استرالیا شناخته شده است. شنهای طلایی Bondi ، گشت و گذار مناسب و مناظر زیبا که فقط چند کیلومتر از  سیدنی واقع شده است.
هر ساله دهها هزار بازدید کننده را به خود جلب می کند ، ساحل Bondi یکی از قدیمی ترین باشگاه های نجات دهنده زندگی موج سواری در جهان است. این مکان همچنین یک مکان عالی برای گردش در کنار دریا یا پیک نیک است و جمعیت زیادی از گردشگران و مردم محلی برای جشن کریسمس و زنگ زدن در سال جدید در اینجا جمع می شوند.
جاذبه گردشگری استرالیا

3. ساحل بوندی( Bondi Beach)

جزیره روتنست ، استرالیای غربی

کمی از بهشت جزیره واقع در ساحل غربی استرالیا ، جزیره روتنست به سرعت تبدیل به یکی از مقصد های دیدنی ایالت شده است. این جزیره که شاید به عنوان خانه یکی از ساکن ترین مناطق منطقه کوکوکا شناخته می شود ، فرصت های خارق العاده ای را برای جدا شدن از زندگی مدرن و لذت بردن از مدتی در میان طبیعت فراهم می کند.

در مرز سواحل زیبا و صخره های مرجانی رنگارنگ ، فعالیت های بی شماری برای لذت بردن از سفر به جزیره وجود دارد ، از غواصی در آب و غواصی و گشت و گذار تا تورهای پیاده روی با راهنما ، دوچرخه سواری و گشت و گذار با سرعت خود به راحتی. بیشترین کارت های قرعه کشی این جزیره در خارج یافت می شود ، بنابراین حتماً برنامه ریزی کنید که بازدید خود را همزمان با آب و هوای مناسب تجربه کنید.
جاذبه گردشگری استرالیا

جزیره روتنست ، استرالیای غربی(Rottnest Island, Western Australia)

جزیره فریزر

جزیره Fraser در فهرست میراث جهانی ، بین Bundaberg و Brisbane در سواحل شرقی استرالیا ، بزرگترین جزیره شن و ماسه در جهان و یکی از برترین ماجراهای بیرونی استرالیا – به ویژه برای علاقه مندان به چهار چرخ متحرک است. در امتداد ساحل هفتاد و پنج مایل بادی ، می توانید انبوهی از کشتی های زنگ زده ، صخره های ماسه ای رنگی کلیساهای جامع ، و استخرهای سنگی پر از ماهی را به نام استخرهای شامپاین ببینید.
جاذبه های گردشگری هانوفر

جاذبه های گردشگری هانوفر

کشور موناکو

کشور موناکو/همه چیز درباره کشور موناکو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا