تیونینگ رنجروور ولار توسط Urban Automotive – فناوری

پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 فناوری

شرکت تیونیگ Urban Automotive از جدیدترین پروژه‌ی خود که بر روی رنجروور ولار انجام شده است پرده برداری کرد.

رنجروور ولار یک خودروی بسیار جذاب و خوش قیافه است که در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ معرفی شد. این شاسی بلند لوکس ظاهر خود را از مدل کوچکتر رنجروور یعنی مدل ایووک و قابلیت آفرود خود را از رنجروور اسپرت به ارث برده است و حالا نیز این تیونر تصمیم گرفته است که با مهارت خود به بهبود ظاهری این خودرو پرداخته تا آن را زیباتر از قبل کند.

رنجروور ولار

Urban Automotive که مقر اصلی‌اش در انگلستان است، اولین عکس‌ها را از نسخه نهایی رنجروور ولار منتشر کرده که تغییرات اعمال شده در این نسخه شامل قسمت سپر جلویی و عقبی از فیبر کربن، اسپیلیتر قسمت جلویی ماشین از جنس فیبر کربن، ورودی‌ هوای جدید جلو، دیفیوزر عقب، چراغ‌های روشنایی در روز با کیفیت که با قسمت فیبر کربنی سپر جلو یکپارچه شده اند و خروجی آلومنیومی اگزوز از جمله ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

در نمای بیرونی این خودرو بارزتین بخش رنگ خاص این مدل است که به رنگ مشکی است و البته در بخش سقف نیز از رنگ مشکی براق استفاده شده است. رینگ‌های جدید رنجروور ولار نیز ۲۳ اینچی هستند که به روش فورج کاری تولید شده اند. این رینگ‌های زیبا درون گلگیرهایی پف کرده قرار گرفته اند که سایز آن‌ها نیز در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد این خودرو افزایش پیدا کرده است. 

رنجروور ولار

Urban Automotive اعلام رده است که تولید این نسخه از رنجروور ولار به زودی و از ماه نوامبر آغاز خواهد شد و به فاصله‌ی کمی پس از آن این خودرو به بازار نیز وارد می‌شود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که تا کنون موفق به دریافت ۱۴ سفارش برای این مدل شده است. به این نکته نیز باید اشاره کرد که فعلا قیمت نهایی این پکیج مشخص نشده است و معلوم نیست که سفارش این پکیج چقدر به قیمت پایه‌ی ۵۱ هزار دلاری ولار اضافه خواهد کرد.

رنجروور ولار

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر دار قرار دارد که می‌تواند ۲۴۷ اسب بخار قدرت تولید کند. البته در صورتی که مدل‌های گران‌تر و قوی‌تر این خودرو را بخواهید می‌توانید با پرداخت حدود ۶۵ هزار دلار ولار را به همراه یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری سوپرشارژر دار  که توانایی تولید ۲۸۰ اسب بخار قدرت را دارد را دریافت کنید.

متاسفانه این پکیج تیونینگ هنوز برای نسخه‌ی دیزلی ولار قابل سفارش نیست و تنها برای مدل‌های بنزینی می‌توان آن را سفارش داد. نسخه‌ی دیزلی ولار به یک پیشرانه‌ی توربودیزل به قدرت ۱۸۰ اسب بخار مجهز است که ۵۷ هزار دلار قیمت دارد.


منبع : زومیت

بهترین دانشگاه‌ های پزشکی انگلیس کدامند؟ - فناوری

نظریه‌های بنیادی مدیریت و رهبری در کسب و کار - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا