تیم ناپولی حریف یوونتوس در فینال

یکشنبه 25 خرداد 1399 ورزشی
تیم ناپولی حریف یوونتوس در فینال

ناپولی، حریف یوونتوس در دیدار پایانی جام حذفی ایتالیا شد.

 دیشب تیم ناپولی در ورزشگاه  سن پائولو در حالی میزبان اینتر بود که در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسیده بود. در این بازی کریستین اریکسن در دقیقه دوم بازی، اینتر را یک بر صفر پیش انداخت تا تیم کونته با امیدواری به بازی برگردد، اما در دقیقه ۴۱ دریس مرتنز  با پاس لورنزو اینسینیه گل مساوی را بثمر رساند و در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید . به این ترتیب دو تیم یوونتوس و ناپولی، چهارشنبه این هفته در ورزشگاه المپیک رم، دیدار آحر جام حذفی ایتالیا را خواهند داشت .
در ادامه هفته بیست و هشتم
 اسپانیول با دو گل آلاوس را شکست داد، سلتاویگو در خانه ۱-۰ به ویارئال باخت و وایادولید ۲-۱ در زمین لگانس به پیروزی رسید.
رقابت‌های لیگای اسپانیا، بارسلونا با ۴ گل ایبار را درهم کوبید و با ۶۱ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد. آرتور ویدال، مارتین برایت وِیت  جوردی آلبا و لیونل مسی برای بارسا در این بازی گل زدند.

در بوندس لیگای آلمان ، بایرن مونیخ ب  ۲ گل در برابر ۱ خورده مقابل مونشن گلادباخ، در آستانه‌ی هشتمین قهرمانی پیاپی در این مسابقات قرارگرفت. در این بازی بدون تماشاگر، جاشوا زیرکزی  و لئون گورتسکا  برای بایرن گلزنی کردند و تک گل گلادباخ روی اشتباه بنجامین پاوارد به ثمر رسید. بایرن با این برد ۷۳ امتیازی شد و با توجه به اختلاف ۷ امتیازی با دورتموند، فقط به یک پیروزی در ۳ بازی آینده برای قطعی کردن قهرمانی اش نیاز دارد….

در دیگر بازی مهم دیشب، دورتموندِ رده دومی با یک گل در زمین دوسلدورف به برتری رسید و با ۶۶ امتیاز جایگاه خود را حفظ کرد. ارلینگ هالند زننده تک گل دورتموند در این بازی بود..
در دیگر دیدار‌ها، وولفسبورگ و فرایبورگ به تساوی ۲-۲ رسیدند، اینتراخت فرانکفورت ۴-۱ میزبانش هرتابرلین را شکست داد ، کلن در خانه ۲-۱ به یونیون برلین باخت و وردربرمن ۵-۱ در زمین پادربورن به پیروزی دست یافت .

متن  تبریک عاشقانه سرخیو راموس به همسرش

بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی

بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر مشخص شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا