تیزر جدید فصل ۲۵ تاپ گیر منتشر شد – فناوری

چهارشنبه 11 بهمن 1396 فناوری

جدیدترین تریلر فصل ۲۵ تا‌پ‌گیر، قالب آشنای برنامه در کنار انفجارها و سفرهای بیشتر سه مجری را نمایش می‌دهد.

شبکه تلویزیونی BBC تریلر جدیدی از فصل ۲۵ برنامه‌ی تاپ گیر (Top Gear) منتشر کرده است که همانند قالب تیزرهای ویدئویی این برنامه، بخش‌های جذاب فصل جدید برنامه و ماجراهای مجریان را نمایش می‌دهد. در فصل جدید تاپ گیر، سه مجری مت لبلانک (Matt LeBlanc)، کریس هریس (Chris Harris) و روری رید (Rory Reid) با سفرهای بیشتر به شبکه‌ی BBC 2 بازمی‌گردند.

Top Gear / تاپ گیر

مت لبلانک، هنرپیشه‌ی محبوب سریال تلویزیونی پرطرفدار Friends، در ابتدای ترلیر با جمله « کی گفته ما نقد و بررسی درست درمون خودرو انجام نمیدیم؟» ظاهر می‌شود و سپس طبق معمول، صحنه‌هایی از آزمایش‌های غیرمعمول و بدلکاری‌های تماشایی با خودروهای مختلف نمایش داده می‌شود. در واقع تمام صحنه‌های آشنای فصل‌های قبل ولی به‌جز مهم‌ترین عنصر تاپ گیر سابق، سه مجری دوست داشتنی کلارکسون، هموند و مِی وجود دارد.

Top Gear / تاپ گیر

چند هفته پیش هنگام تعطیلات کریسمس بود که تیزر کوتاه فصل جدید تاپ گیر منتشر شد؛ حالا با انتشار تریلر طولانی‌تر، طرفداران این سری منتظر اعلام رسمی تاریخ پخش فصل ۲۵ هستند. احتمالاً پربیننده‌ترین برنامه‌ی خودرویی شبکه‌ی BBC در بهار سال جاری روی آنتن خواهد رفت.

پس از عدم تمدید قرار کلارکسون و جدایی هر سه مجری از برنامه‌ی تاپ گیر، نسخه‌ی جدید این برنامه با حضور کریس اونز (Chris Evans)، مجری و تهیه‌کننده‌ی ثروتمند بریتانیایی شکل گرفت. در ادامه با اعتراض بینندگان تاپ گیر به عملکرد ضعیف اونز، وی پس از یک فصل، از تاپ گیر جدا شد و مت لبلانک به عنوان مجری اصلی مطرح شد.با اینکه عملکرد لبلانک، هریس و رید تاحدودی پخته‌تر شده است، ولی همچنان در برابر مثلث کلارکسون، هموند، می و ماجراجویی‌های دوست داشتنی آن‌ها در برنامه‌ی گرند تور (The Grand Tour) سرویس استریم آمازون پرایم، بسیار ضعیف است.

تیزر جدید فصل ۲۵ تاپ گیر منتشر شد

با نمایش تریلر فصل جدید و مقایسه‌ی این دو برنامه، بینندگان بازگشت قالب کلارکسون به تاپ گیر که شامل شوخی‌های خاص و انفجارهای فراوان است را دارند؛ اما لبلانک نظر دیگری دارد:

سری جدید بیشتر مشابه فصل قبل است تا چند فصل گذشته.

به نظر من در افزایش آمار بیننده‌های برنامه موفق بوده‌ایم؛ نباید بیننده‌های علاقمندان دنیای خودروی تاپ گیر را از دست بدهیم، ولی شاید بهتر باشد برنامه‌ را مناسب دیگر بیننده‌ها هم اجرا کنیم. شوخی‌های بیشتر، سفرهای بزرگ‌تر و طولانی‌تر که البته همیشه خودرو بحث اول آن‌ها باشد.

گرند تور

تیم تولید تاپ گیر سخت در تلاش است تا شهرت از دست رفته‌ی این برنامه را با نمایش خودروهای به‌روزتر و حرکات نمایشی کن بلاک دوباره به شبکه‌ی BBC برگرداند. ولی با وجود موفقیت خارق‌العاده‌ی گرندتور و عملکرد کلارکسون، هموند، می و البته تهیه‌کننده‌ی اجرایی و مغز متفکر این گروه، اندی ویلمن، این اتفاق به این سادگی‌ها ممکن نخواهد بود.

باید در نظر داشت که گرندتور با حذف بخش‌های پرطرفدار مانند شخصیت استیگ (Stig) و پیست معروف تاپ‌گیر، همچنان در هر قسمت پرقدرت‌تر ظاهر می‌شود.



منبع : زومیت

آیا مایکروسافت در نبرد ابزارهای مشارکتی برنده خواهد شد؟ - فناوری

شیائومی نخستین فروشگاهش را در ایتالیا تاسیس می‌کند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا