تویوتا هایلوکس تونکا

پنج‌شنبه 21 دی 1396 دسته‌بندی نشده
تویوتا هایلوکس تونکا

تویوتا هایلوکس تونکا

ماه نوامبر سال گذشته شعبه تویوتا در تایلند عجله داشت تا یک به روز رسانی بسیار جزئی برای هایلوکس انجام دهد و به نظر می رسد که حداقل یک کشور دیگر به زودی نسخه به روز شده این وانت محبوب را دریافت خواهد کرد. این کشور استرالیا است زیرا بخش محلی این خودروساز برنامه هایی برای به روز رسانی این وانت مشهور در سال 2018 اعلام کرده است و قرار است که یک نسخه لوکس در اتاق دو کابین به مدلهای این خودرو اضافه شود.
اگر این موضوع را در نظر بگیرید که گران ترین مدل در خانواده هایلوکس محبوب ترین مدل آن نیز هست دلیل این تصمیم بسیار معنادار است. تویوتا می خواهد از تقاضا برای مدلهای گران قیمت تر هایلوکس بهره گیری کند و امکانات بیشتر که درخواست مردم است را به آنها تقدیم کند.
مدل آینده هایلوکس با زرق و برق بیشتر پاسخ تویوتا به نسخه های لوکس خودروهایی مانند فولکس واگن آماروک و خودروی تازه وارد در این کلاس یعنی مرسدس X کلاس است که اولین وانت لوکس جهان نیز شناخته می شود.
برای این نسخه تازه از هایلوکس به روز رسانی های گسترده ای وعده داده شده است ولی هنوز هم زیاد امیدوار نباشید که یک نسخه اسپرت TRD با عملکرد بالا از این خودرو ارائه شود زیرا حداقل در حال حاضر ارائه یک نسخه سریعتر از هایلوکس در دستور کار قرار ندارد.

به روز رسانی مذکور برای بازار تایلند باعث شده است تا نسخه تهاجمی Rocco از این وانت تنها با اتاق دو کابین در خانواده هایلوکس ارائه شود ولی هنوز زودتر از آن است که بتوان گفت آیا کشورهای دیگر نیز این عضو جدید هایلوکس را دریافت می کنند یا نه. تویوتا از طریق شعبه خود در استرالیا با ارائه مدل مفهومی Tonka به ایده یک مدل تواناتر از هایلوکس اندیشیده است.
این مدل هایلوکس که به مناسبت موفقیت هایلوکس در استرالیا خلق شده است ارتفاع پایین ترین نقطه کف آن تا سطح زمین بیشتر شده و از سیستم تعلیق مخصوص کارهای سنگین، محور با ارتفاع بیشتر و تایرهای پهن مخصوص آفرود برخوردار شده است. متاسفانه مدل مفهومی هایلوکس تونکا به مرحله تولید نخواهد رسید اما خوشبختانه برخی از امکانات و تجهیزات اضافه آن در آینده برای مدل خیابانی هایلوکس ارائه خواهد شد.

 منبع:خودرو بانک
آغاز پیش فروش سایپا کوییک از هفته‌ی آینده

آغاز پیش فروش سایپا کوییک از هفته‌ی آینده

مجله خواندنی خودرو(۱۰)

مجله خواندنی خودرو(۱۰)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا