تولید هفتمین نسل از رولزرویس فانتوم پس از ۱۳ سال به پایان رسید – فناوری

شنبه 16 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

رولزرویس به تولید نسل هفتم از سدان فانتوم پایان می‌دهد. این شرکت قصد دارد از سال ۲۰۱۸ نسل بعدی این خودرو را به بازار عرضه کند. 

با معرفی نسل هشتم رولزرویس فانتوم در سال ۲۰۱۸، نسل قدیمی‌تر این خودرو برای همیشه به تاریخ می‌پیوندد.

شرکت رولزرویس روز گذشته آخرین فانتوم نسل هفت را از خط تولید این خودرو در گودوُود انگلیس خارج کرد. گفته می‌شود این خودرو از سوی یک کلکسیونر رولزرویس خریداری شده است. خودروی مذکور ظرفیت داخلی بیشتر از انواع استاندارد فانتوم (فاصله‌ی بیشتر بین دو محور عقب و جلو) دارد و درون آن با تزئینات چوبی منقش به یک کشتی اقیانوس‌پیمای دهه‌ی ۳۰ میلادی کار شده است. این تصویر از سوی خریدار سفارش داده شده است.

حال و هوای دریایی درون آخرین رولزرویس فانتوم به همین‌جا ختم نمی‌شود. ساعت‌ روی داشبورد و دیواره‌ها‌ی خودرو نیز یادآور ساعت‌های رادیویی خودکار در کشتی‌های اقیانوس‌پیما هستند. قاب روی ساعت، ۲۴ محدوده‌ی زمانی را نشان می‌دهد که با توجه به قرارگیری خودرو در هر کشور، می‌تواند در آن جهت گردش کند.

این خودروی کامل، حکایت از پایان فصل اول از رنسانس رولزرویس تحت هدایت گروه BMW دارد. مدل‌های ریس (Wraith) و داون (Dawn) که تحت نظارت بی ام دبلیو تولید شدند، به تحول رولزرویس و تغییر چهره‌ی این برند کمک شایانی کردند.

بااین‌حال داستان همین‌جا به اتمام نمی‌رسد. رولزرویس قرار است سال آینده سری بازطراحی شده‌ی فانتوم به همراه اولین شاسی‌بلند (SUV) این برند را معرفی کند. رولزرویس اعلام کرده است که قصد تولید مدل کوپه‌ی نسل جدید فانتوم را ندارد.

رولزرویس فانتوم


منبع : زومیت

داستان حرکت به سمت تکامل؛ مروری بر تاریخچه طراحی گوشی های هوشمند سامسونگ (بخش سوم؛ پایانی) - فناوری

تصاویر جدید ال جی جی 6، این گوشی را از زوایای مختلفی نشان می دهند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا