توقف میلان در خانه امپولی

جمعه 6 مهر 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان گنارو گتوزو در این دیدار ابتدا با گل به خودی کاپتزی پیش افتادند اما در دقایق پایانی با دریافت گل تساوی، به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما این میلان بود که در دقیقه 10 به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه امپولی و دفع ناقص مدافعان این تیم، لوکاس بیلیا صاحب موقعیت شد و شوت محکم او بعد از برخورد به کاپتزی، وارد دروازه میزبان شد.

 

 

بعد از این گل بازیکنان امپولی بر فشار حملات شان افزودند، اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه روسونری ایجاد کنند.

بعد از اینکه ضرباهنگ بازی برای دقایقی افت کرد، در دقیقه 27 امپولی صاحب یک موقعیت خوب شد اما دوناروما با خروج به موقع، مانع گلزنی لا گومینا شد.

چهار دقیقه بعد امپولی بار دیگر می توانست به گل برسد اما ضربه کاپوتو به تیر دروازه برخورد کرد. در مقابل، در دقیقه 33 میلانی ها نزدیک بود به گل دوم برسند ولی ضربه فرانک کسیه از بالای دروازه به بیرون رفت.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم امپولی شروع بهتری داشت اما باز هم این میلانی ها بودند که می توانستند در دقایق ابتدایی به گل برسند ولی ضربه سر بورینی، راهی به چهارچوب دروازه امپولی پیدا نکرد.

حملات امپولی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 69، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. اشتباه وحشتناک رومانیولی باعث شد تا کاپوتو در محوطه جریمه میلان صاحب توپ شود و سپس خود رومانیولی روی این بازیکن مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

علی رغم اعتراض میلانی ها، داور بعد از بررسی صحنه با VAR، پنالتی را تایید کرد. کاپوتو پشت ضربه ایستاد و با یک شوت محکم به وسط دروازه، دوناروما را مغلوب کرد.

 

 

میلانی ها که پیروزی شان را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 77 بار دیگر پیش بیفتند اما ضربه والی سوسو با واکنش دروازه بان امپولی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی میلانی ها فشار زیادی روی دروازه میزبان برای زدن گل برتری وارد کردند و موقعیت های خوبی هم داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

رونمایی باشگاه بارسلونا از لوگوی جدید (عکس)

دربی یخی ماحصل مدیریت ناکارامد؛ لطفا غر نزنیم!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا