توصیه های اقتصادی هفتگی از تاریخ ۲۸ مهر تا ۴ آبان

یکشنبه 29 مهر 1397 طالع بینی
توصیه های اقتصادی هفتگی

 

? فروردین ?
بخاطر تمايلات شخصی‌ات دست به كارهای عجيب و غريب می‌زنی كه در نهايت پشيمان خواهی شد. مگر احساس می‌كنی به گنج قارون رسيده‌ای كه اينطور ولخرجی می‌كنی!!

? اردیبهشت ?
ممكن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت يا عصبی كنند اما تو نبايد خود را ببازی چون اين روزها خيلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشكلات مالی اراده تو را ضعيف كنند.

? خرداد ?
بايد كنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته‌ی كارها از دست تو خارج شود. همچون يك مدير موفق بايد بحران‌های اقتصادی را مديريت كرد تا مشكلات حل شود.

? تیر ?
بايد بلند پرواز باشی تا به موفقيت برسی. كسی كه به همين زندگی روزمره قناعت كند هميشه به همين حالت خواهد بود. بايد آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش كرد.

? مرداد ?
نياز به صبر و استقامت بيشتری داری. بايد خوب به مشكلات مالی‌ات فكر كنی، منشاء آن را پيدا كنی و تحولی در وضعيت اقتصادی‌ات ايجاد كنی.

? شهریور ?
امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برايت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

? مهر ?
بايد آرامش خود را حفظ كنی. اگر با فكر و دورانديشی خرج نكنی دچار بحران مالی خواهی شد. بايد از شتابزدگی پرهيز كنی چون موقعيتی در انتظار توست كه آينده ماليت را تضمين می‌كند.

? آبان ?
رفته رفته وضعيت مادی تو بهبود می‌يابد و همين مساله روحيه‌ی تو را عوض خواهد کرد و همچنين فضای گرم‌تری را در خانواده به وجود خواهد آورد.

? آذر ?
سعی كن هميشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هيچ كاری راحت‌تر از پول خرج كردن نيست. بايد آينده نگر بود و فكر روزهايی را كرد كه مشكلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

? دی ?
يك حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام كرده و به سودش برسی. اما مراقب باش كه آن‌را راحت و بی‌حساب خرج نكنی.

? بهمن ?
سود خوبی به دست می‌آوری. اگر يك شراكت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتايج درخشانی خواهد رسيد. فقط مراقب باشی با بلندپروازی اين موقعيت را از دست ندهی.

? اسفند ?
روز کلافه کننده‌ای در پيش داری، اما خيلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و يا خريد و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

 

فال هفتگی عشق

توصیه های عاشقانه هفتگی از تاریخ ۲۸ مهر تا ۴ آبان

فال عطسه روزانه

فال عطسه روزانه شنه 28 مهر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا