توت فرنگی یک لایه بردار مناسب

دوشنبه 9 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
توت فرنگی یک لایه بردار مناسب

توت فرنگی یک لایه بردار مناسب

همه ما روزانه در معرض آلاینده های هوا گرد و خاک دود و … قرار می گیریم و بیشترین آسیب را پوست ما علل الخصوص پوست صورت و دست متحمل می شود برای اینکه این آلودگی ها را از پوست خود پاک کنید نیاز مند داشتن پاک کننده های بی ضرری هستید که علاوه بر بر طرف کردن این آلودگی ها شفافیت و لطافت هم به پوست شما هدیه دهد در این مقاله طرز تهیه یک پاک کننده عالی را برای شما آورده ایم تا در خانه و به راحتی تهیه کرده و از خواص آن بهره ببرید .

خواص فوق العاده توت فرنگی برای پوست

توت فرنگی حاوی مقداری زیادی  ویتامین سی است. ویتامین سی با مکانیزم‌های شیمیایی که اکسیژن را از سلول‌های سالم می‌دزدند و به کلاژن آسیب می‌زنند مقابله می‌کند و موجب جلوگیری از ایجادچین و چروک  پوست می‌شود. همچنین میزان بالای فیبر در توت فرنگی به دفع سموم از بدن و در نتیجه پیشگیری از جوش زدن کمک می‌کند. فولیک اسید موجود در این میوه بر بازسازی و احیای سلول‌ها و جوان ماندن پوست مؤثر است.
توت فرنگی یک لایه بردار مناسب

توت فرنگی یک لایه بردار مناسب

توت فرنگی یک لایه بردار قوی

توت فرنگی برای افرادی که صبح‌ها زیر چشمانشان ورم کرده یا تیره می‌شود انتخاب مناسبی است و همچنین برای پاکسازی و لایه‌برداری از پوست می‌توان از توت فرنگی له شده استفاده کرد. این کار به کاهش دانه‌های سر سیاه پوست نیز کمک می‌کند

طرز تهیه ماسک لایه بردار توت فرنگی

توت فرنگی برای اکثر انواع پوست مناسب است . اگر نمی توانید توت فرنگی تازه پیدا کنید ، می توانید از منجمدآن استفاده  کنید.

مواد لازم برای تهیه ماسک لایه بردار توت فرنگی

شش عدد  توت فرنگی کامل ، تمیز شده
دو  قاشق غذاخوری روغن سبک مانند بادام ، آفتابگردان یا جوجوبا
سه  قاشق غذاخوری فندق 

جهت ها
تمام مواد تشکیل دهنده را در مخلوط کن بریزید  و تا زمانی که یکدست شود مخلوط کنید. مواد را داخل یک ظرف تمیز بریزید. شما می توانید  این پاک کننده را در یخچال نگهداری کنیدو به جای صابون برای تمیز کردن پوست خود از آن استفاده کنید.

توجه: اگر پوست چربدارید ، ممکن است بخواهید مقدار روغن را در این دستور العمل پاک کننده توت فرنگی کاهش دهید. همچنین می توانید ژل آلوئه ورا را جایگزین کنید.

 

کرم های مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا