تفاوت قیمت ام جی GS شرکتی و بازار آزاد

پنج‌شنبه 21 دی 1396 دسته‌بندی نشده
تفاوت قیمت ام جی GS شرکتی و بازار آزاد

تفاوت قیمت ام جی GS شرکتی و بازار آزاد


ام جی GS

ام جی GS

در این چند سال مدیاموتورز اگرچه با مشکلاتی روبرو بود اما همواره به عرضه این خودرو ادامه داد و این روزها این خودرو به صورت نقدی و تحویل فوری با قیمت 173 میلیون تومان توسط این شرکت عرضه می شود. اما اگر به بازار آزاد برویم داستانی دیگر در جریان است و برخلاف روند عادی بازار که قیمت بازار آزاد کمی بیش از قیمت شرکتی و باعث تمایل مشتریان به خرید این خودرو می شود، در مورد ام جی GS این موضوع برعکس است و نمونه های صفرکیلومتر 2017 آن با گارانتی کامل شرکتی 170 میلیون تومان قیمت دارد. این قیمت نشان از اقبال و افت قیمت این خودرو در بازار آزاد است که خود دلیلی مضاعف بر عدم استقبال از این خودرو شده است. همچنین نمونه های کارکرده 2016 این خودرو با کارکردهای مختلف بین 110 الی 160 میلیون تومان قیمت دارند.
شاید اگر عرضه مدیاموتورز کمی بیشتر و منظم تر بود و مخصوصاً در مورد قیمت گذاری، دقت بیشتری به عمل می آمد و با توجه به شرایط آن وقت بازار نسبت به کره ای های پر فروش، قیمت صحیح تری انتخاب می شد، این عاقبت ام جی GS نبود. همچنین نمونه فیس لیفت این خودرو که مدت ها است در بازارهای مختلف معرفی شده و طراحی داخلی آن به صورت کلی تغییر یافته نیز متاسفانه فعلاً به ایران نیامده است.

 

در این بین بد نیست به ام جی RX5 اشاره کنیم که ممکن است به زودی توسط یک شرکت جدید به بازار عرضه شود و شاید این خودرو بتواند شکست ام جی GS را جبران کند.

 منبع:خودرو بانک
مسن‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان

مسن‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان

تبلیغ لباس مجلسی زنانه توسط فروشنده مرد

تبلیغ لباس مجلسی زنانه توسط فروشنده مرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا