تعمیر بدنه کامل مرسدس بنز، چگونه انجام می شود؟

شنبه 25 فروردین 1397 دسته‌بندی نشده

 

آرتور توسیک، تعمیرکار مشهور روس، طی ۱۰ روز یک دستگاه مرسدس بنز C300 4Matic تصادفی را به شکوه گذشته‌اش بازگردانده است.

اندکی پیش یک دستگاه مرسدس بنز C300 4Matic تصادفی به تعمیرگاه آرتور توسیک وارد شد. با توجه به عکس‌های موجود، جلوی این خودرو در تصادفی شدید از بین رفته است، به‌طوری‌که تشخیص نوع خودرو امکان‌پذیر نیست. علاوه‌بر خسارات وارد شده به قسمت جلوی خودرو، در عقب سمت راست و قسمتی از گلگیر عقب در جریان این تصادف آسیب دیده است. ضربه‌ی وارد شده به در و گلگیر عقب به حدی بوده که سبب شده کیسه‌های هوای جانبی باز شوند.

مرسدس بنز C300 4Matic

توسیک با پذیرفتن چالش‌های تعمیر این خودرو، در گام اول کاپوت و سایر قسمت‌های آسیب دیده‌ی جلوی خودرو را جدا کرده و بخش‌‌های غیر قابل تعمیر نظیر کاپوت و گلگیر جلو را به‌طور کامل تعویض می‌کند. از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌روی این تعمیرکار چیره‌دست، صاف کردن شاسی ریل‌های شاسی خودرو و بازگرداندن آن‌ها به مکان اولیه‌شان بوده است. به کمک تراز لیزری و اندازه‌گیری‌های دقیق، توسیک به بهترین شکل ممکن از پس این چالش برآمده است و در نهایت با انجام عملیات جوشکاری کار صافکاری قسمت جلویی خودرو را به پایان می‌رساند.

مرسدس بنز C300 4Matic

برای تعمیر قسمت عقب خودرو، ابتدا در آسیب دیده جدا می‌شود، سپس گلگیر توسیک کار روی گلگیر عقب خودرو را آغاز می‌کند و سعی می‌کند در کمال دقت و ظرافت انحنای قسمت چرخ عقب را بازسازی نماید. با توجه به ویدئوی موجود، تعمیر این قسمت از خودرو بسیار زمان‌بر بوده و توسیک دقت و ظرافت زیادی به خرج داده تا بتواند C300 تصادفی را به روزهای قبل از تصادفش بازگرداند. پس از اتمام صافکاری، همه‌ی بخش‌های خودرو دوباره سرهم می‌شوند تا نتیجه‌ی نهایی مشخص شود. بعد از تأیید نهایی، دوباره بخش‌های مختلف خودرو جدا می‌شوند تا برای رنگ‌آمیزی آماده شوند.

رنگ‌آمیزی بخش‌های آسیب دیده پنج روز زمان برده است، اما نتیجه‌ی به‌دست آمده خارق‌العاده است. تنها طی ۱۰ روز مرسدس C300 4Matic آسیب دیده دوباره به شکوه گذشته‌اش بازگشته و می‌تواند بازهم راهی جاده‌ها شود. در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از مراحل مختلف تعمیر این خودرو را مشاهده کنید:

منبع : زومیت

کنسرت مشترک شش خواننده پاپ روی صحنه میرود

کنسرت مشترک شش خواننده پاپ روی صحنه میرود

خوشمزه ترین دسرهای اروپایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا