تعبیرخواب سجاده در خواب چیست؟

شنبه 6 مرداد 1397 تعبیر خواب
تعبیر دیدن سجاده در خواب چیست؟

دیدن سجاده در خواب نیکو است به خصوص اگر به خودتان تعلق نداشته باشد و بر آن نشسته یا ایستاده باشید. چنانچه در خواب ببینید بر سجاده متعلق به خودتان نشسته اید نشان آن است که…

کاری نیک انجام می دهید و عملی در جهت رضای خداوند می کنید. اگر در خواب ببینید که سجاده ای دارید ولی دیگری بر آن به نماز ایستاده بنیان خیر می نهید یعنی کاری می کنید که دیگران به تناوب و استمرار از آن بهره مند می شوند و نام شما را به نیکی می آورند مانند تعیین موقوفات و بنای مسجد و حفر قنات و ایجاد کاریز و بنیاد سیل بند.

اگر در خواب ببینید که بر جانماز متعلق به دیگری به عبادت ایستاده اید شما از کار خیر دیگران سود می برید. اگر ببینید که سجاده خویش را شسته و در آفتاب گسترده اید تا خشک شود از گناه توبه می کنید و از طریق خلاف برمی گردید.

اگر ببینید که سجاده ای دارید اما سوخته یا سوراخ شده خواب شما می گوید که گناهی مرتکب شده اید که آثار آن باقی است و هنوز توبه نکرده اید.

تعبیر خواب گم کردن سجاده و جانماز

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که جانماز (یا مهر و تسبیح) خود را گم کرده‌اید و به دنبال آن می‌گردید نشان است که در معرض خطر وسوسه و فریب شیطان قرار گرفته‌اید

تعبیر خواب سجاد و جانماز دیگران

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن سجاده در خواب نیکو است به خصوص اگر به خودتان تعلق نداشته باشد و بر آن نشسته یا ایستاده باشید اگر در خواب ببینید که سجاده ای دارید ولی دیگری بر آن به نماز ایستاده بنیان خیر می‌نهید یعنی کاری می‌کنید که دیگران به تناوب و استمرار از آن بهره مند می‌شوند و نام شما را به نیکی می‌آورند مانند تعیین موقوفات و بنای مسجد و حفر قنات و ایجاد کاریز و بنیاد سیل بند.

تعبیر خواب نماز خواندن در سجاده و جانماز

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که بر سجاده متعلق به دیگری به نماز ایستاده‌اید شما از کار خیر دیگران سود می‌برید

تعبیر خواب جانماز و سجاده سوخته

مطیعی تهرانی:
  • اگر ببینید که سجاده ای دارید اما سوخته یا سوراخ شده خواب شما می‌گوید که گناهی مرتکب شده‌اید که آثار آن باقی است و هنوز توبه نکرده‌اید.
  • اگر ببینید که جانمازتان بخشی سوخته یا سوراخ شده خوابتان می‌گوید که عبادت شما چون بر مبنای صداقت نبوده بی ارزش است و هشداری است برای این که تغییر مسیر بدهید و طریق صلاح بگیرید.

منبع:آلامتو

تعبیر خواب ظرف در خواب چیست؟

تعبیر خواب ظرف در خواب چیست؟

تعبیرخواب دست در خواب چیست؟

تعبیرخواب دست در خواب چیست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا