9تعبیر خواب سنگ قیمتی چیست؟

دوشنبه 21 شهریور 1401 تعبیر خواب
تعبیر خواب سنگ قیمتی

تعبیر خواب سنگ قیمتی چیست؟

تعبیر خواب سنگ قیمتی نشان دهنده احتمالات و اکتشافات غیرمنتظره است. یا این رویا نماد ثروت، خوشبختی، موفقیت، خرد، صداقت، پاکی، رفاه، جاه طلبی یا حفاظت معنوی است. یا این رویا نماد ویژگی های خوب و چیزهایی است که برای شما ارزش قائل هستید.

خواب دریافت یک سنگ قیمتی نشان دهنده این است که شما یک هدیه یا چیز ارزشمندی دریافت خواهید کرد. مهم این است که شما از آنچه دریافت می کنید و آنچه می دهید آگاه باشید. شما این فرصت را خواهید داشت که در زندگی به جلو بروید و به چیزی برسید که قبلا هرگز انجام نداده اید. همچنین ممکن است این شانس را داشته باشید که تصمیم مهمی بگیرید که آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد.

تعبیر خواب سنگ قیمتی

تعبیر خواب سنگ قیمتی

1-تعبیر خواب  سنگهای قیمتی خاص چیست؟

سنگ های قیمتی معانی متفاوتی دارند و بنابراین خواب در مورد یک سنگ قیمتی خاص می تواند تعابیر متفاوتی داشته باشد. الماس به عنوان مثال نماد عشق، ابدیت و وفاداری است.

  • یاقوت کبود به خاطر قدرت شفابخشش معروف است.
  • یاقوت سرخ با ثروت وزن همراه است
  • مروارید نشان دهنده بی گناهی، خلوص و وفاداری است.
  • اگر در خواب سنگ عقیق داتشه باشید که قران روی ان نوشته شده است معنی خواب خیر و خوشی و گشایش در زندگی است.
  • اگر در خواب ببینید که الماس دارید معنی خواب شما این است که مورد احترام قرار می گیرید. دیدن الماس در خواب نشانة موفقیت است
  • سنگ قیمتی فیروزه معنی این خواب داشتن قدرت روانی بالا و تسلط داشتن بر خود و محیط اطراف خود.

 

2-تعبیر خواب یک سنگ قیمتی صیقلی چیست؟

رویای یک سنگ قیمتی جلا نشان می دهد که شما در شرف دریافت چیزی زیبا هستید. یک نفر از شما تعریف می کند یا یک هدیه غیرمنتظره به شما می دهد.

 

3-تعبیر خواب یک سنگ قیمتی خشن چیست؟

خواب در مورد یک سنگ قیمتی خشن نماد این است که شما یک هدیه یا یک شی مهم دریافت خواهید کرد. زبری سنگ نشان می دهد که به راحتی نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید به دست آورید. ممکن است مجبور شوید برای آن سخت کار کنید.

 

4-تعبیر خواب یک سنگ قیمتی خریداری می کنید چیست؟

رویایی که در آن یک سنگ قیمتی می‌خرید، نماد این است که پول زیادی به دست خواهید آورد. مهم این است که مراقب هزینه های خود باشید. علاوه بر این، شما باید تصمیم بگیرید که آیا از این پول برای خرید چیزی که نیازهای شما را برآورده می کند استفاده می کنید یا اینکه آیا باید پول را در آینده سرمایه گذاری کنید.

 

5-تعبیر خواب سنگ قیمتی می فروشید چیست؟

خوابی که در آن یک سنگ قیمتی می فروشید، نمادی از این است که چیز ارزشمندی را از دست خواهید داد. نباید نسبت به چیزهایی که دارید بی اعتنا باشید.

 

6-تعبیر خواب از دست دادن یک سنگ قیمتی چیست؟

خوابی که در آن یک سنگ قیمتی را از دست می دهید به این معنی است که از پولی که به سختی به دست آورده اید فریب خواهید خورد.

 

7-تعبیر خواب یافتن سنگ قیمتی چیست؟

خوابی که در آن یک سنگ قیمتی پیدا می کنید به این معنی است که موفق خواهید شد. فرصت جدیدی برای موفقیت خواهید داشت. یا این خواب نماد این است که شما در موقعیتی هستید که می توانید چیزی را به دست آورید. این امکان وجود دارد که با جفت روح خود ملاقات کنید یا هدیه زیبایی دریافت کنید.

 

8-تعبیر خواب سنگ قیمتی در گاوصندوق چیست؟

خوابی که در آن یک سنگ قیمتی را در گاوصندوق می بینید نمادی از محافظت است. این خواب همچنین می تواند هشداری در مورد خطر یا نیاز به محافظت از خود باشد.

 

تعبیر خواب سنگ قیمتی

تعبیر خواب سنگ قیمتی

9-دیدن فیروزه و عقیق و مروارید از نظر بزرگان

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

  1. ظفر و پیروزی و نصرت
  2. حاجت روایی
  3. قدرت و قوت
  4. ولایت وحکومت

 

محمدبن سیرین گوید:

اگر در خواب ببینی  که عقیق داری، یـعـنـی از شخص بزرگی به تو سود و منفعت می‌رسد، ولی اگر خواب ببینی عقیق خود را از دست داده‌ای، تعبیرش بر عکس حالت قبلی است.

 

جابرمغربی گوید:

اگر دید مروارید از دهان او بیرون آمد، دلیل که همه بزرگان سخن او را پسندند. اگر دید مروارید از دست او افتاد و شکست، دلیل گریستن است. اگر مروارید در جائی پلید انداخت، دلیل که علم و حکمت را پیش نادان بگوید.

تعبیر خواب حیوان

27 تعبیر خواب حیوان چیست؟

تعبیر خواب مو

30 تعبیر خواب مو چیست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا