تصویر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در وب‌سایت dbrand فاش شد – فناوری

سه‌شنبه 10 بهمن 1396 فناوری

پرچم‌داران ۲۰۱۸ سری گلکسی اس سامسونگ با حاشیه‌های باریک توسط dbrand، سازنده قاب برای گوشی‌های هوشمند به‌ نمایش گذاشته شده است.

شرکت dbrand که سابقه زیادی در فاش کردن پرچم‌داران جدید شرکت‌های مطرح دارد، تصاویری را از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر کرده است که طراحی احتمالی این دو گوشی را فاش می‌کند. در وب‏‌سایت رسمی این شرکت که تولیدکننده قاب برای گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و رایانه‌های قابل‌حمل است؛ کهکشانی‌های جدید سامسونگ از سری گلکسی اس لیست شده‌اند و این امکان وجود دارد که کاربران، قاب‌های مد نظر خود را برای پرچم‌داران ۲۰۱۸ این شرکت انتخاب کنند.

گلکسی اس 9

قاب‌هایی که توسط dbrand عرضه خواهند شد، این امکان را برای علاقه‌مندان به وجود می‌آورند تا ظاهر پرچم‏‌داران جدید سامسونگ را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند؛ می‌توانید از قاب‌هایی با طرح چوب یا چرم استفاده کنید یا ظاهر گلکسی اس ۹ را با انتخاب مدل‌های مات، جذاب‌تر کنید. 

آنچه توسط dbrand به نمایش گذاشته می‌شود؛ با شایعات پیشین در مورد پرچم‌داران سری گلکسی اس ۹ سامسونگ هم‌خوانی دارد. شرکت کُره‌ای در نظر دارد جانشین گلکسی اس ۸ را با یک دوربین ارائه دهد؛ این در حالی است که مدل «پلاس» به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. ضمن اینکه خبری از حذف حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیست و در بالا و پایین نمایشگر، حاشیه‌های نسبتاً باریکی وجود دارد.

گلکسی اس 9

یکی از تغییرات احتمالی که اعضای جدید سری گلکسی اس ارائه می‌دهند، انتقال حسگر اثر انگشت به پایین دوربین اصلی است. در نسل قبل، سنسور اثر انگشت در سمت راست دوربین قرار گرفته بود و از آنجا که گلکسی اس ۸ به نمایشگر کشیده با صفحه‌نمایش ۱۸.۵ به ۹ مجهز شده، دسترسی به آن دشوار است؛ ضمن اینکه احتمال دارد به اشتباه، لنز دوربین را به جای حسگر اثر انگشت لمس کنید. سامسونگ در فبلت گلکسی نوت ۸، تغییراتی در جای‌گیری حسگر اثر انگشت و فلاش LED به‌وجود آورد اما همچنان حسگر اثر انگشت با چینش افقی نسبت به دوربین اصلی دوگانه قرار داشت.

مقاله‌های مرتبط:

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ گمان می‌رود که پرچم‌دار ۵.۸ اینچی سامسونگ در کُره جنوبی، نزدیک به ۸۹۰ تا ۹۳۰ دلار قیمت داشته باشد. شرکت کُره‌ای، پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود را با قیمتی نزدیک به ۸۷۵ دلار در سرزمین مادری‌اش عرضه کرده و قابل پیش‌بینی است که جانشین آن با قیمت بالاتری در دسترس قرار بگیرد.

مانند روندی که سامسونگ برای عرضه پرچم‌داران ۲۰۱۷ خود دنبال کرد، انتظار می‌رود اعضای جدید سری گلکسی اس در دو مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و اکسینوس ۹۸۱۰ در دسترس قرار بگیرند؛ مدل‌های مجهز به پردازنده جدید کوالکام، در ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد و شرکت کُره‌ای، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را با تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ در سایر بازارها ارائه می‌دهد.

گلکسی اس 9

بررسی کدهای برنامه Settings در آخرین به‌روزرسانی آزمایشی برای فبلت گلکسی نوت ۸، حاکی از آن است که احتمالاً سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه در جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با یکدیگر ادغام خواهند شد؛ این‌طور که پیدا است، سامسونگ موفق به توسعه سیستم جدیدی با نام «اسکن هوشمند» شده است که می‌تواند در تمامی شرایط نوری مختلف کار کند و بدین شکل، هویت کاربران احراز می‌شود. در حال‌ حاضر جزئیات بیشتری از قابلیت Intelligent Scan به‏‌دست نیامده است و باید منتظر ارائه‌ جزئیات رسمی باشیم.

سامسونگ، اخیراً دعوت‌نامه‌های مراسم خبری معرفی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را منتشر کرده است؛ هر دو مدل در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) به نمایش گذاشته خواهند شد. علاقه‌مندان می‌توانند نزدیک به ۱۹ روز بعد و در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند)، کهکشانی‌های جدید سامسونگ را خریداری کنند. جانشین گلکسی اس ۸ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه وارد بازار می‌شود؛ این در حالی است که مدل «پلاس» با ۶ گیگابایت رم و در سه نسخه با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل انتخاب خواهد بود.


منبع : زومیت

از کعبه زرتشت چه می‌ دانید؟ - فناوری

نمایش دیدنی فورد فوکوس RS در نقش تاکسی شهری - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا