تصویر سه بعدی می‌ میکس 2 شیائومی از حاشیه باریک آن حکایت دارد – فناوری

پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 فناوری

شیائومی آماده‌ی عرضه‌ی دومین گوشی هوشمند بدون حاشیه خود با نام می‌ میکس 2 در تاریخ ۱۱ سپتامبر است. شایعات نشان می‌دهند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی این محصول ۹۳ درصد است.

شیائومی آماده‌ی عرضه‌ی دومین تلفن بدون قاب خود با نام می‌ میکس 2 است که در تاریخ ۱۱ سپتامبر وارد بازار خواهد شد. شایعات اولیه نشان‌دهنده‌ی نسبت ۹۳ درصدی صفحه نمایش به بدنه گوشی هستند. تاکنون تصاویر غیر رسمی زیادی از این گوشی مشاهده کردیم؛ ولی تصویر سه‌بعدی که سایت ویبو به‌تازگی منتشر کرده، نشان‌دهنده‌ی طراحی بهتر و چشم‌نواز است.

گوشی می‌ میکس 2 در بالای صفحه نمایش، تقریبا بدون حاشیه‌ است؛ درحالی‌که در پایین، حاشیه‌ی کوچکی برای قرار دادن دوربین ثانویه گنجانده شده است. کاهش حاشیه‌ی گوشی‌، استفاده از این محصول را ساده‌تر می‌کند و از نظر طراحی نیز این گوشی فوق‌العاده به نظر می‌آید.

mi mix 2

مقاله‌های مرتبط:

جزئیات لورفته‌ی دیگر این گوشی، نشان‌دهنده‌ی صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی با پنل qHD و خمیده، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی است. توان مصرفی این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند. در ابتدا شایع شده بود که این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ وارد بازار خواهد شد؛ ولی بعد کمپانی کوالکام تأیید کرد که این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه می‌شود. با توجه به اینکه تنها چند روز دیگر تا معرفی می‌ میکس 2 باقی مانده است، مشخصات واقعی این محصول به‌زودی معلوم خواهد شد. نظر شما در مورد دوربین بدون حاشیه جدید شیائومی چیست؟


منبع : زومیت

مکمل جدیدی که می‌تواند موجب کاهش روند پیری شود - فناوری

اهمیت صداقت در کسب و کار - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا