تصویر جدیدی از دکمه هوم نرم‌افزاری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد – فناوری

چهارشنبه 4 اسفند 1395 فناوری

[ad_1]

عکس جدیدی از دو گوشی‌ پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس ۸ پلاس منتشر شده که دکمه‌ی هوم را در این دو محصول نشان می‌دهد.

با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، اطلاعات بیشتری در مورد این دو دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد. به‌تازگی تصویر جدیدی فاش شده که دو گوشی یاد شده را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. در این تصویر به ابعاد نمایشگر این دو دستگاه اشاره شده و همانطور که مدت‌ها در شایعات خوانده‌ایم، گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۵.۸ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی عرضه خواهند شد. علاوه بر این با توجه به تصویر جدید مورد بحث می‌توان شکل دکمه‌ی هوم را در این دو گوشی‌هوشمند مشاهده کرد.

همانطور که در گزارش‌های مختلف اشاره شده، سامسونگ تصمیم گرفته تا دکمه‌ی فیزیکی هوم را از گلکسی اس ۸ حذف کند. تصاویری که اخیرا از این محصول فاش شده نشان می‌هد که این کمپانی به جای دکمه‌های خازنی ناوبری از دکمه‌های دیجیتالی بهره خواهد گرفت. البته بر طبق اخباری که تا کنون منتشر شده، کارکرد این دکمه‌های جدید با دکمه‌های خازنی که در گوشی‌های قبلی سامسونگ بکار گرفته شده‌ تفاوت چندانی ندارد و به همین دلیل کاربران سریعات به دکمه‌های جدید غادت خواهند کرد.

گفته می‌شود که با فشردن دکمه‌ی هوم، نمایشگر دستگاه به حالت آماده بکار در می‌آید و با دوبار تپ کردن بر روی این دکمه، اپلیکیشن دوربین اجرا خواهد شد. همانطور که می‌دانید سامسونگ همین ویژگی‌ها را در گلکسی اس ۷ و برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند خود نیز قرار داده و قابلیتی را فراهم کرده تا با دوبار فشردن کلید هوم، بتوان اپلیکیشن دوربین را اجرا کرد.

اینکه روش عملکرد دکمه‌های جدید و دیجیتالی گلکسی اس ۸ به روش کارکرد دکمه‌های موجود بر روی پرچمداران و گوشی‌های قبلی سامسونگ شباهت داشته باشد، باعث می‌شود تا کاربران در مدت کوتاهی به آن‌ها غادت کنند. در زیر می‌توانید تصویر جدید منشتر شده از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را مشاهده کنید.

galaxy s8

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

عملکرد پردازنده Ryzen 7 1700X ای ام دی بهتر از پردازنده اینتل Core i7 5960X است - فناوری

کمپ های نوروزی کندو، فرصتی طلایی برای اشتغال و ورود به بازار کار IT - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا