واکنش به تصمیم AFC در خصوص نا امن جلوه دادن ایران

شنبه 28 دی 1398 ورزشی
تصمیم جدید AFC

طی نامه ای رسمی تصمیم جدید AFC اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی طرف برگزار کند. باعث ایجاد  موج منفی علیه فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا به شده.

بهانه این تصمیم ناامنی در ایران عنوان شده، یکی از سیاه ترین و مسموم ترین فضا علیه ایران در طول تاریخ ای اف سی است.

ای اف سی که سابقا به دلیل فضاسازی های شدید عربستان سعودی همچنان روی بازی های نمایندگان ایران مقابل تیم های سعودی در کشور بی طرف تاکید دارد این بار پا را فراتر گذاشته و می خواهد حق مسلم میزبانی را از ایران بگیرد درحالی که سایر رشته های ورزشی در ایران بدون مشکل حضور داشته اند و با امنیت کامل مسابقات برگزار شده است. .

البته تصمیم منتقل شده به فدراسیون فوتبال براساس نظر کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده و هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نظر نهایی خود را اعلام نکرده است و ظاهرا قرار است در این باره تصمیم نهایی اعلام شود. از سویی فدراسیون فوتبال هم که روز گذشته با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا جلسه ای داشت نامه نگاری ها و مراتب اعتراض خود را نسبت به این تصمیم ناجوانمردانه اعلام کرده است.

واکنش به تصمیم جدید AFC :

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به تصمیم AFC اعلام کرد :  ایران امن‌ترین کشور منطقه است و با تبلیغات دروغین کشورهای عربی این واقعیت انکار نمی‌شود. این‌ها بازی‌های سیاسی است که کشورهای عربی راه انداخته‌اندو ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم اسیر این جوسازی‌ها نشود

محمدحسن انصاری‌فرد در این خصوص تصمیم جدید AFC گفت: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین AFC در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را به همراه داشت

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در واکنش به تصمیم جدید AFC گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی مرزهای دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر برده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال کرده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان فروگذار نیستند.

دو ماراتون

حضور علی کریمی در مسابقات دو ماراتون دبی 2020

ارسلان مطهری

بعد از چهار سال انتظار ارسلان مطهری در خط حمله استقلال قرار گرفت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا