تصاویر/ وقتی دکتر فرانکشتاین گوشی هوشمند می‌سازد-فناوری

سه‌شنبه 20 تیر 1396 فناوری

معمولا بسیاری از خوره‌های تکنولوژی، به‌طور کامل از گوشی هوشمندشان راضی نیستند و اگر امکانش را داشتند، تغییراتی در آن می‌دادند.

به گزارش دیجی مگ، معمولا بسیاری از خوره‌های تکنولوژی، به‌طور کامل از گوشی هوشمندشان راضی نیستند و اگر امکانش را داشتند، تغییراتی در آن می‌دادند.

 

 

وقتی دکتر فرانکشتاین گوشی هوشمند می‌سازد////// 

طبق بنچ‌مارکی از سایت Trusted Reviews، پردازنده‌ی A10 در آیفون ۷ با اختلاف کمی از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در گوشی‌های گلکسی اس ۸ و وان‌پلاس ۵ بهتر عمل می‌کند.
 

شارژ بی‌سیم گلکسی اس ۸ و ال‌جی G6

 

وقتی دکتر فرانکشتاین گوشی هوشمند می‌سازد////// 

پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ویژگی خوبی است. می‌توانیم روی میز کار، موبایلمان را در داک شارژ بی‌سیم قرار دهیم و هرگز نگران تمام شدن شارژ گوشی نباشیم. مسلما وصل کردن گوشی به شارژر با کابل کار چندان سختی نیست، ولی در کل شارژ بی‌سیم برای افراد تنبل بهتر است. در ضمن فراموش نکنید که این گوشی رویایی ما است و اصلا نباید برای شارژ کردنش به زحمت بیفتیم.
 

شارژ سریع وان‌پلاس ۵

 

وقتی دکتر فرانکشتاین گوشی هوشمند می‌سازد////// 

برای شارژ با سیم، بهترین راه‌حل استفاده از تکنولوژی شارژ سریع وان‌پلاس ۵ به نام Dash Charging است. این تکنولوژی گرمای حاصل از شارژ را درون آداپتور نگه می‌دارد. در نتیجه دمای وان‌پلاس ۵ هنگام شارژ  بالا نمی‌رود و عملکرد و سرعت شارژ آن کاهش پیدا نمی‌کند.
 

باتری بزرگ ایسوس ZenFone 3 Max

وقتی دکتر فرانکشتاین گوشی هوشمند می‌سازد//////

 
ZenFone 3 Max ممکن است بهترین عملکرد باتری را نداشته باشد، اما بزرگ‌ترین باتری را در مقایسه با بسیاری از آخرین گوشی‌های هوشمند امروزی دارد. باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی ZenFone 3 Max همراه با بهینه‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جانب گوگل پیکسل، گلکسی اس ۸ یا آیفون ۷، احتمالا به مدت دو یا سه روز دوما می‌آورد.
 

قیمت وان‌پلاس ۵

 

وقتی دکتر فرانکشتاین گوشی هوشمند می‌سازد////// 

البته می‌توانستیم قیمت یک موبایل خیلی ساده را انتخاب کنیم. اما ازآنجایی‌که خواستیم این فهرست کمی واقع‌گرایانه‌تر باشد، قیمت ارزان‌ترین پرچم‌داری را انتخاب می‌کنیم که به تازگی روانه‌ی بازار شده است. به همین دلیل به‌عنوان آخرین ویژگی این موبایل فرضی، قیمت ۴۷۰ دلاری وان‌پلاس ۵ را انتخاب کردیم.

منبع : فرادید

۶ گام برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق در میانسالی - فناوری

۲۰ تیر: تولد الکساندر پروخورف - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا