تصاویر رندر جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شد – فناوری

پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 فناوری

تصاویر رندر جدیدی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شده‌ است که این گوشی را با ظاهری مشابه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نشان می‌دهد.

نیمه‌ی نخست از سال ۲۰۱۷ رو به پایان است و تاکنون گوشی‌های بالارده‌ و جذاب بسیاری روانه‌ی بازار شده‌اند؛ اما نیمه‌ی دوم سال نیز به همین میزان هیجان‌انگیز خواهد بود، چرا که طبق پیش‌بینی‌‌ها شاهد محصولات جذاب دیگری نظیر آیفون ۷ اس، آیفون ۸، گوگل پیکسل ۲، ال‌جی وی ۳۰ و صد‌البته گلکسی نوت ۸ خواهیم بود.

به‌‌طور حتم کره‌ای‌ها درصدد عرضه‌ی محصولی جذاب هستند؛ محصولی که به همگان ثابت می‌کند اتفاق ناخوشایندی که برای فبلت بداقبال گلکسی نوت رخ داد، دیگر تکرار نخواهد شد. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، در تلاش نخست برای پاک‌ کردن این خاطره‌ی بد از ذهن کاربران بسیار موفق عمل کرد، حال نوبت به گلکسی نوت ۸ رسیده است تا بار دیگر اعتماد کاربران را به خانواده‌ی نوت جلب کند.

تاکنون شایعات بسیاری در خصوص فبلت بالارده و مورد انتظار منتشر شده است؛ شایعاتی که مشخصات سخت‌افزاری، طراحی و قابلیت‌های مختلف گلکسی نوت ۸ را روایت می‌کنند. اما اکنون زمان آن رسیده است که با منتشر شدن تصاویر رندر مختلف با ظاهر احتمالی این فبلت آشنا شویم.

بنجامین بسکین، طراح نام‌آشنا، به‌تازگی مجموعه‌ای از تصاویر رندر را در دو نسخه از گوشی گلکسی نوت ۸ منتشر کرده است که این گوشی را با دوربین دوگانه نشان می‌دهند. گفته می‌شود کره‌ای‌ها نوت ۸ را با ظاهری بسیار شبیه به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس روانه‌ی بازار خواهند کرد؛ اما حاشیه‌‌های بالا و پایین آن باریک‌تر خواهند بود و گوشه‌های نمایشگر انحنای بیشتری خواهند داشت و البته نباید قلم اس پن را به‌عنوان قابلیتی متمایز فراموش کرد.

یکی از نسخه‌هایی که بسکین طراحی کرده است، از حسگر اثر انگشتی در پنل پشتی بهره می‌برد؛ اما در نسخه‌ی دیگر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جاسازی شده است. در ادامه می‌توانید نمونه‌ی فاقد حسگر اثر انگشت را مشاهده کنید:

گلکسی نوت 8

در پایان می‌توانید سری دوم از تصاویر رندرشده توسط بنجامین بسکین را مشاهده کنید که در آن‌ها حسگر اثر انگشت در پنل پشت گوشی جای گرفته است.

گلکسی نوت 8


منبع : زومیت

نسخه‌ی استیت مرسدس کلاس E، با تیونینگ برابوس - فناوری

پیش فروش وان پلاس 5 با قیمت ۵۴۹ دلار آغاز شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا