تصاویر جدید گلکسی اس 8 در کنار گلکسی اس 8 پلاس فاش شد – فناوری

سه‌شنبه 17 اسفند 1395 فناوری

تصاویر واقعی جدیدی از گوشی‌‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شده است. در پایین این مطلب می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید در این عکس‌ها گوشی گلکسی اس ۸ در کنار اس ۸ پلاس قرار دارد. در یکی از این تصاویر می‌توانید هر دو دستگاه را دقیقا در کنار یکدیگر ببینید؛ با توجه به همین عکس ‌می‌توان دریافت که گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به اس ۸ معمولی بلندتر است. اما همانطور که بارها در شایعات و تصاویر مختلف از این دو محصول دیده‌ بودیم، هر دو مدل یادشده از نظر شکل و ظاهر دقیقا یکسان هستند.

هر دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از صفحه‌نمایش خمیده بهره می‌برند و حاشیه‌های این دو دستگاه بسیار کم هستند. دو سمت راست و چپ این گوشی‌ها هیچ حاشیه‌ای ندارند و فقط شاهد حاشیه‌ای اندک در بالا و پایین نمایشگر هستیم. با توجه به سایز بسیار باریک حاشیه‌ها، امکان جای دادن نمایشگری بزرگ در یک گوشی با ابعاد مناسب برای سامسونگ فراهم شده است. گلکسی اس ۸ از نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره خواهد برد و  مدل پلاس این محصول مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی است. همچنین باید اشاره کنیم که بر اساس شایعات، پنل مورد استفاده در هر دو دستگاه مورد بحث از نوع سوپر امولد خواهد بود. هر دو دستگاه از دکمه‌های ناوبری دیجیتال بهره می‌برند و این یعنی بالاخره سامسونگ تصمیم گرفته است دکمه‌ی فیزیکی هوم و دو دکمه‌ی خازنی همیشگی گوشی‌های هوشمند خود را در این دو گوشی‌ هوشمند حذف کند.

در لبه‌ی سمت راست گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس یک دکمه‌ی فیزبکی قرار دارد و در لبه‌ی سمت راست این دو گوشی دو دکمه تعبیه شده است. افزون بر آنچه گفته شد، یک دکمه‌ی اختصاصی برای دسترسی به دستیار شخصی بیکسبی تعبیه شده که دقیقا در زیر دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا است. پرچم‌داران جدید سامسونگ همچنین در لبه‌ی پایینی خود مجهز به یک اسپیکر هستند که در کنار آن یک درگاه یواس‌بی نوع سی قرار دارد. در لبه‌ی دیگر این دو گوشی‌ هوشمند جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تعبیه شده است. پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای دو دستگاه مورد اشاره، برای برخی از مناطق اسنپدراگون ۸۳۵ و برای نواحی دیگر اکسینوس ۸۸۹۵ است. هر دو گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ از ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره خواهند برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض این دو محصول اندروید نوقا است که رابط کاربری اختصاصی سامسونگ روی آن اعمال شده است. همانطور که قبلا بارها اشاره کرده‌ایم، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) رسما معرفی خواهند شد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید این دو محصول را مشاهده کنید.

galaxy s8 / گلکسی اس 8

galaxy s8 / گلکسی اس 8

galaxy s8 / گلکسی اس 8

galaxy s8 / گلکسی اس 8

galaxy s8 / گلکسی اس 8

galaxy s8 / گلکسی اس 8

galaxy s8 / گلکسی اس 8

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

احتمال رونمایی از پلی استیشن 4 نئو در هفتم سپتامبر-فناوری

خرید شرکت‌های کلود توسط گوگل برای رقابت با آمازون-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا